شناسهٔ خبر: 44107841 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

علیرغم اعلام رسانه رژیم صهیونیستی؛

«فیصل بن فرحان» دیدار بن‌سلمان با نتانیاهو را تکذیب کرد

وزیر خارجه سعودی امروز و علیرغم اعلام رسانه ها، درباره دیدار سه‌جانبه «محمد بن سلمان» ولی‌عهد با نخست‌وزیر این رژیم و وزیر خارجه آمریکا، دیدار بن‌سلمان با نتانیاهو را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه رژیم سعودی امروز دوشنبه در پیامی توئتیری نوشت: من گزارش رسانه‌ها درباره دیدار ادعایی میان ولیعهد (محمد بن سلمان) و مقامات اسرائیلی در جریان سفر مایک پمپئو را مشاهده کرده‌ام.

وزیر امور خارجه رژیم سعودی در این خصوص ادعا داد: چنین دیداری صورت نگرفت! تنها افراد حاضر، مقام‌های آمریکایی و سعودی بودند!

گفتنی است، شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم روز گذشته سفری مخفیانه به عربستان سعودی داشته است. این شبکه به نقل از یک منبع صهیونیست آورده است که نتانیاهو به شهر «نئوم» سفر کرده بود.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو پس از سفر به عربستان سعودی دیداری سه جانبه با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا داشته است؛ دیداری که در شهر نئوم برگزار شده است. این دیدار سه جانبه قریب به ۵ ساعت به طول انجامیده است.

در همین راستا، باراک رافید خبرنگار صهیونیست نیز تاکید کرده بود که یوسی کوهن رئیس سازمان موساد هم نتانیاهو را در این سفر همراهی کرده بود.

نظر شما