شناسهٔ خبر: 44080096 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فروش محصولات و ارائه پشتيباني در فروشگاه اينترنتي بارادلدر چگونه است؟

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- فروشگاه اینترنتی بارادلدر با همکاری برند های معتبر کیف و کفش و محصولات چرم در کشور فعالیت خود را در سال 1399 آغاز کرد. هدف این فروشگاه بزرگ ایجاد پنل برای تولید کنندگان و عرضه مستقیم محصولاتشان برای مشتریان میباشد. فروشگاه اینترنتی بارادلدر آماده است با برند های برتر کیف و کفش در سراسر کشور همکاری نماید و محصولاتشان را در معرض فروش قرار دهد.

تلاش ما در بارادلدر بر این اصل اساسی استوار است که محصولات کیف و کفش چرم با کیفیتی را از تولیدکنندگان دریافت کرده و در اختیار مشتریان دائمی خودمان قرار دهیم.محصولات فروشگاه اینترنتی بارادلدر baradleather  بعد از دریافت از تولیدکننده توسط تیم کارشناسی ما بررسی میشود و در صورت صحت کامل و سالم بودن محصول به مشتریان عزیزمان ارسال میکنیم.

فرایند خرید از فروشگاه اینترنتی بارادلدر

مشتریان عزیز بعد از پسند کردن محصول خود در دسته بندی های متنوع فروشگاه اینترنتی بارادلدر به مرحله تعیین سایز و ویژگی محصول منتقل میشوند بعد از انتخاب محصول مورد نظر خودشان به مرحله سبد خرید و حساب کاربری خود وارد میشوند در پایان بعد از پرداخت هزینه مورد نظر تیم فنی فروشگاه بزرگ baradleather.com کار خود را شروع میکنند و محصول مورد نظر را از تولید کننده تهیه کرده و بعد از چک کردن کامل محصول و اطمینان از صحت و سلامتی محصول آن را بسته بندی کرده و ظرف مدت 2 الی 4 روز کاری به دست مشتری در سراسر کشور میرسانند.

در صورتیکه مشتری از محصول خریداری شده ناراضی باشد و مشکل از کیفیت محصول دریافتی باشد تیم ما آماده است محصول را از مشتری دریافت کرده و به خود تولید کننده ارسال نماییم تولید کنندگان ما موظف هستند در کمتر از 24 ساعت پاسخ منطقی خود را به ما ارائه دهند در صورت عدم پاسخ منطقی هزینه به حساب خود مشتری عودت داده خواهد شد.

ما همیشه در تلاش هستیم با رعایت چارچوب های خرید و فروش کالا بهترین کیفیت و پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه دهیم و رضایتشان را جلب نماییم .رضایت مشتریان سرمایه های ما هستند . سرمایه هاییکه امیدواریم سالها سال با ما باشند و از خدمات ما استفاده نمایند. در همه حال تلاش خود را برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود خواهیم برد.

در صورت مشکل بعد از خرید در هر مرحله از خرید و یا نارضایتی مشتری از محصول خریداری شده سریعا بعد از بررسی کارشناسان به تولید کننده عودت داده میشود و تمامی هزینه های به مشتری عودت داده میشود.

اگر به دنبال یک فروشگاه خوب هستید که از پشتیبانی عالی برخوردار باشد و محصولات جدید و متنوع ای را ارائه دهد. پیشنهاد میکنیم فروشگاه ما را امتحان کنید!جهت خرید محصولات بارادلدر به وب سایت مربوطه به ادرس https://baradleather.com/ مراجعه فرمایید.

نظر شما