شناسهٔ خبر: 44056259 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پاسخ پپ گواردیولا به صحبت های مورینیو در مورد مصدومیت استرلینگ: شاید او پزشک است!

شایان حاتمی

سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها می گوید مورینیو برای مطمئن شدن از وضعیت استرلینگ، باید از پزشک تیم ملی و منچسترسیتی سوال کند.

صاحب‌خبر -

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی نسبت به صحبت های اخیر ژوزه مورینیو در خصوص بازگشت رحیم استرلینگ از اردوی تیم ملی انگلستان واکنش نشان داد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، . ماجرا از این قرار است که انگلیس باید در دیداری که عملا تشریفاتی محسوب می شد، به مصاف ایسلند می رفت. در این دیدار هری وینکس، هری کین و اریک دایر که هر سه بازیکنان تاتنهام هستند توسط ساوتگیت به زمین فرستاده شدند؛ آن هم در شرایطی که به استرلینگ اجازه داده شده بود (پس از عدم حضور مقابل بلژیک) به تمرینات منچسترسیتی برگردد و دلیل این اقدام مصدومیت وی عنوان شد. مورینیو اما طور دیگری فکر می کند و بر این باور است که برخی از باشگاه ها بر روی بازیکنانشان فشار می آورند که در تیم ملی به میدان نروند و در گفت و گویی نسبت به این موضوع و آنچه که از نظر او تبعیض سرمربی تیم ملی است، اعتراض کرد. در این میان، پپ گواردیولا در آستانه دیدار تیمش در مقابل تاتنهام از چهارچوب لیگ برتر، به اظهارات مورینیو پاسخ داده است. سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها گفت: 

مورینیو باید به پزشک تیم ملی انگلستان و باشگاه منچسترسیتی مراجعه کند و از آن ها در خصوص وضعیت استرلینگ سوال کند. او باید به پزشک مراجعه کند تا از این موضوع آگاه شود، البته شاید او خود پزشک است. من نمی دانم. دیگر به هیچ سوالی در خصوص ژوزه (مورینیو) پاسخ نخواهم داد. در مورد مراجعه به پزشک صحبت کردم چرا که او ما را به انجام کاری متهم کرد که درست نیست و به همین دلیل در خصوص این مسائل باید با پزشک تیم ملی و باشگاه صحبت کند. از من در این خصوص سوال نکنید چرا که نزدیک 50 سال دارم و به اندازه کافی برای فهمیدن این مسائل، سن و سال دارم. 

همچنین بخوانید:

 

نظر شما