شناسهٔ خبر: 44052232 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس – صنعت نفت آبادان| یحیی و نیاز مبرم به کسب اولین سه امتیاز! پخش زنده| پخش زنده بازی پرسپولیس – صنعت نفت آبادان درگیری عالیشاه و مربی پرسپولیس تکذیب شد

صاحب‌خبر -

شفقنا – در چارچوب رقابت های هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی با تیم داوری محمدرضا اکبریان، محمد راهی، مهدی سیفی، روح الله شریفی و ناظر: حسن کامرانی فر با هم دیدار می کنند. این دیدار همچون سایر دیدار‌های لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار خواهدشد.

به گزارش شفقنا ورزشی پرسپولیس و یحیی گل محمدی در نخستین هفته رقابت‌ها در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف سایپا رفتند و نتوانستند به پیروزی دست یابند. یک تساوی بدون گل حاصل ۹۰ دقیقه تلاش مدافع عنوان قهرمانی در هفته نخست لیگ بیستم بود.

در این بازی ، پرسپولیس بازیکنان خوب خودش را در اختیار خواهد داشت اما کمال کامیابی نیا، هافبک تاثیر گذار این تیم که در بازی قبل از زمین بازی اخراج شد این بازی را از دست می دهد.

از نکات ویژه در خصوص پرسپولیس، عملکرد خارق العاده این تیم در ورزشگاه آزادی است و انتظار می رود شاهد نمایش بی نقصی دیگر از تیم سرخپوش پایتخت در ورزشگاه خانگی اش باشیم.

صنعت نفت موفق شد در آخرین دیدار هفته نخست که به دلیل تعداد بالای کرونای بازیکنان پیکان به تعویق افتاده بود، با هنرنمایی طالب ریکانی با نتیجه ۲ بر ۱ پیکان را در آبادان از پیش رو بردارد.

پورموسوی در بازی گذشته برخی بازیکنان مهم خودش را در اختیار نداشت اما به نظر در بازی این هفته برخلاف دیدار اخیرش می‌تواند از تمام نفرات جدید خود استفاده کند و با توان بیشتری مقابل سرخ‌پوشان قرار بگیرد.

بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی صنعت نفت موجب شد تا آنها در هفته اول مقابل پیکان بدون حضور بازیکنان جدیدشان به میدان بروند، اما حالا آبادانی‌ها با باز کردن پنجره نقل و انتقالات خود به مصاف پرسپولیس می‌روند که یکی از نفرات جدید این تیم، حامد فلاح‌زاده  است. فلاح‌زاده که پس از ۶ سال حضور موفق در تیم سایپا از جمع نارنجی پوشان جدا شده بود، در نقل و انتقالات به صنعت نفت پیوست و در دیدارهای تدارکاتی این تیم به میدان رفت، اما قرار است فردا شنبه نخستین بازی رسمی خود را برای آبادانی‌ها مقابل پرسپولیس انجام بدهد.

این دروازه‌بان باتجربه که در آخرین بازی فصل گذشته بخاطر آسیب دیدگی در فهرست سایپا مقابل پرسپولیس قرار نگرفت، فردا بدون مشکل و با صدور مجوز بازی در دروازه آبادانی‌ها برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک، سیامک نعمتی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، مهدی شیری، احسان پهلوان، مهدی عبدی و وحید امیری.

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، محمد اهل شاخه، امید حامدی فر، حسین ساکی، عبدالله ناصری، رضا امانی، محمد رضا غبیشاوی، محمود مطلق زاده، فاخر تهامی، احمد شریعت زاده و طالب ریکانی

نتیجه مسابقات اخیر:

 

پرسپولیس-صنعت نفت آبادان پرسپولیس-صنعت نفت آبادان

خبرهای داغ دیگر:

پخش زنده| پخش زنده بازی پرسپولیس – صنعت نفت آبادان

درگیری عالیشاه و مربی پرسپولیس تکذیب شد

 

 

نظر شما