شناسهٔ خبر: 44040991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یحیی گل محمدی: از هیچ مربی و باشگاهی گلایه ندارم / شرایط بشار امروز مشخص می شود

حسین باقرشاهی

یحیی گل محمدی از جدال پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان می گوید

صاحب‌خبر -

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان شرکت کرد.

یحیی گل محمدی در خصوص این دیدار گفت:

هفته دوم لیگ برتر است. با توجه به اینکه در هفته اول نتوانستیم امتیازهای کامل را بگیریم، شروع فصل خیلی برای قهرمانی مهم است و فردا برای ما بازی خیلی مهمی است.

گل محمدی افزود:

این سه امتیاز برای ما ارزشمند است. باید برای کسب آن تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. نباید امتیاز بازی های خانگی را از دست بدهیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که با وجود نداشتن 5،6 بازیکن در هفته اول به برد رسید. صنعت نفت قطعا تیم خوبی دارد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:

بازی شان را مقابل پیکان دیدم وبه سیروس پورموسوی برای تشکیل این تیم خوب تبریک می گویم.

گل محمدی افزود:

باید خیلی دونده ظاهر شویم. روز سختی داریم، باید بتوانیم فضاهای خوبی را از حریف بگیریم زیرا صنعت نفت تیمی تکنیکی است. باید نزدیک و پرفشار بازی کنیم تا به حریف اجازه استفاده از فضاها را ندهیم.

گل محمدی اضافه کرد:

کسب 3 امتیاز مقابل صنعت نفت برای ما خیلی مهم است. 8-7 ماهی است که حسرت حضور طرفداران را در ورزشگاه می‌خوریم. بازی‌های خانگی هم بدون حضور هواداران در ورزشگاه با دیدارهای خارج از خانه فرقی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:

بخش بزرگ و قدرت پرسپولیس به حاضر شدن طرفداران ما در ورزشگاه برمی‌گردد. پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست و غیبت آن ها برای ما ضرر زیادی دارد. با این وجود برای شادی دل هواداران تکرار قهرمانی و محافظت از این عنوان کار سختی داریم. برای کسب قهرمانی تمام تلاش خود را می‌کنیم.

گل محمدی درباره فشردگی رقابت‌ها برای پرسپولیس توضیح داد:

بازی خیلی مهمی را 29 آذر پیش رو داریم و قبل از آن هم باید 5 دیدار را انجام دهیم. تمام برنامه ریزی تمرینی و مسابقه‌ ای ما باید به شکلی باشد که بازیکنان از نظر بدنی و روحی آماده باشند و بتوانند در فینال آسیا بازی خوبی انجام دهند. کسب نتایج خوب قبل از این مسابقه هم از لحاظ روحی و هماهنگی تیمی خیلی مهم و تاثیرگذار است.

گل محمدی افزود:

نفرات ملی پوش خود را هم پس از دیدار با بوسنی یکی دو روز استراحت دادیم و آن ها هم مقابل صنعت نفت حضور دارند، تمرینات خوبی هم داشتیم و ان‌شاءالله بتوانیم دیدار خوبی انجام دهیم.

گل محمدی درباره جذب نشدن مدافعان مدنظرش گفت:

خیلی دوست داشتیم مدافع دیگری را هم جذب کنیم، 6-5 گزینه هم داشتیم اما همه این نفرات با تیم‌های خود قرارداد داشتند. گله‌ای هم از باشگاه های دیگر و سرمربیانشان نداریم زیرا روی بازیکنان خود حساب کرده بودند. جذب نشدن بازیکن ممکن است در آینده برای ما سختی‌هایی داشته باشد اما با نفرات جوان و مدافعان فعلی خود هم کارهای بزرگی انجام داده‌ایم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:

برخی نفرات مدنظر ما بودند اما جذب آن ها را از دست دادیم، برخی مسائل مانند شأن و شخصیت باشگاه را هم باید در نظر می‌گرفتیم. تعدادی از این بازیکنان خواستار قرار گرفتن بندهایی در قراردادهایشان بودند که برای باشگاه پرسپولیس امکان پذیر نبود و منافع ما را به خطر می‌انداخت. درست نبود چنین بندهایی در قرارداد باشد. به این تیم امیدوار هستم و اگر به بازیکنان جوان اعتماد کنیم، با وجود کارهای سخت بازیکنان ما نشان دادند حرف‌های زیادی در روزهای سخت برای گفتن دارند.

گل‌محمدی افزود:

روزهای سختی را پس از بازگشت از مسابقات آسیایی پشت سر می‌گذاریم. خیلی از اتفاقاتی که پس از حضور ما در فینال رخ داد،‌ غیر طبیعی بود. دلیل این حجم از مشکلات را نمی‌دانم. ما هم از نظر مالی و هم شخصیتی ضربه های زیادی خوردیم. سمیعی تلاش می ‌کند این مشکلات برطرف شود و باید به او زمان دهیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم بابت صبر و شکیبایی؛ آنها سختی‌های زیادی را تحمل کردند و اگر سکوت کردند به خاطر این است که آرامش تیم قبل از فینال آسیا به هم نخورد. از تک تک آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم باشگاه هم بتواند به نوعی که شایسته است با آنها برخورد کند و بتواند جواب کار آنها را بدهد.

«آیا انتظارات نداشتید مهدی تارتار شرایط حضور حجت حق‌وردی در تیم پرسپولیس را فراهم کند؟» سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال گفت:

در هر صورت گزینه‌هایی داشتیم ولی همه آنها قرارداد داشتند. هیچ گلایه‌ای از مربیان و باشگاه‌ها نداشته و اصلا چنین حسی نسبت به این عزیزان ندارم.

گل محمدی در مورد آخرین وضعیت بشار رسن گفت:

بشار رسن بعد از بازی‌های ملی از نظر فیزیکی خسته بود؛ یک ضربه هم به پایش خورده بود. امروز تمرین مهمی است تا ببنیم وضعیتش چطور است.

گل محمدی در مورد عملکرد آرمان رمضانی گفت:

آرمان هنوز بازی ثابتی برای ما انجام نداده است. در چند بازی به عنوان بازیکن ذخیره عملکرد خوبی داشته است. باید به بازیکنان‌مان اعتماد داشته باشیم و فرصت بیشتری به آنها بدهیم تا شایستگی‌های خود را ثابت کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل جدایی امیر روستایی گفت:

روستایی  بازیکن جوانی است. متأسفانه فرصت کمی برای او بود تا شایستگی‌های خود را ثابت کند. فکر می‌کنم با رفتن از تیم ما بیشتر به او فرصت بازی برسد و امیدوارم با توجه به اینکه قرضی به پیکان رفته است، با قدرت به تیم ما برگردد و سال بعد بتوانیم به خوبی از او استفاده کنیم. امسال می‌تواند سال خوبی برای روستایی باشد و امیدوارم با قدرت به تیم خودش بازگردد.

 

همچنین بخوانید:

پرسپولیس-صنعت نفت / آخرین پیروزی نفتی ها به لیگ شانزدهم بر می گردد

 

نظر شما