شناسهٔ خبر: 44008529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستورالعمل پیشگیری از سرقت مدارس آران و بیدگل تدوین می‌شود

گروه استان‌ها - فرماندار آران و بیدگل ضمن تاکید بر لزوم اجرای جدی گشت محله‌محور و هدفمند گفت: دستورالعمل پیشگیری از سرقت مدارس آران و بیدگل تدوین می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، اسماعیل بایبردی صبح امروز در نشست کمیسیون پیشگیری از جرائم عمومی و مقابله با سرقت شهرستان آران و بیدگل ضمن تاکید بر ارتقای «سواد حفظ اموال» از سوی شهروندان اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان آران و بیدگل از نظر شاخصه‌های امنیتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و این موضوع مرهون تلاش شبانه‌روزی دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی است و از سوی دیگر مسئولان نیز در قبال ارتقاء امنیت مسئولیت اجتماعی دارند.

وی ضمن تاکید بر همکاری بیش از پیش شهروندان آران و بیدگلی در راستای کاهش سرقت افزود: دستورالعمل پیشگیری از سرقت مدارس شهرستان آران و بیدگل در شرایط تعطیلی به دلیل شیوع کرونا تدوین می‌شود و امید است تدوین این دستورالعمل گامی موثر در راستای کاهش سرقت باشد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به مولفه‌های پیشگیری از سرقت در این شهرستان ابراز داشت: وقوع سرقت احساس امنیت را کاهش می‌دهد و بر همین اساس لازم است اقشار مختلف مردم به ویژه صنوف آموزش و آگاهی بخشی‌های لازم صورت پذیرد و تمامی دستگاه‌های مربوطه نیز لازم است تا در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی تمام تلاش خود را به کار بگیرند که استفاده از ظرفیت بسیج در این زمینه مثمر ثمر است.

وی با بیان اینکه گشت‌های هدفمند و همچنین گشت محله‌محور در شهرستان آران و بیدگل با جدیت تمام انجام شود، گفت: استفاده از نگهبان محله، دوربین مدار بسته، گشت محله‌محور با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج از جمله راهکارهای هدفمند در کاهش وقوع جرائم و از جمله سرقت است و از سوی دیگر همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها با عوامل انتظامی را می‌طلبد.

انتهای پیام/801/ش

نظر شما