شناسهٔ خبر: 43967802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پرسپولیس همه را برد؛ نه خبرچین های داخلی به جایی رسیدند نه النصری ها

حامد وفائی

تیر تمام دشمن های داخلی و خارجی به سنگ خورد تا پرسپولیس که با شایستگی به فینال آسیا صعود کرده بود، در استیناف خواهی النصر هم برنده شود. النصر وکیل منچسترسیتی را استخدام کرده بود اما باشگاه با تیم حقوقی اش، این مانع را هم از پیش پای سرخپوشان برداشت تا پرسپولیس حالا برای قهرمانی آسیا منتظر معرفی فینالیست شرق قاره و برگزاری بازی نهایی باشد

صاحب‌خبر -

 کمیته استیناف AFC امروز اعلام کرد شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران رد شده است.

به گزارش طرفداری، ساعتی قبل رأی کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص اعتراض باشگاه النصر عربستان علیه رأی صادره کمیته انضباطی AFC منتشر شد. استیناف خواهی النصر از سوی اعضای این کمیته که جلسه نهایی اش امروز ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ با حضور نمایندگان کشورهای قطر، ویتنام و مالزی برگزار شد، مورد پذیرش قرار نگرفت و کنفدراسیون به صورت رسمی پرسپولیس را فینالیست آسیا معرفی کرد.

 رأیی که حکم به حقانیت پرسپولیس و پیروزی این تیم به عنوان نماینده فوتبال ایران و هوادارنش در تقابل با رقبای خارجی و بدخواهان داخلی بود. هم سعودی هایی که سعی داشتند با "جرزنی" شکست در مستطیل سبز را پس بگیرند و هم خبرچین های داخلی که سعی داشتند با ارسال مطالبی از پیش تعیین شده، مانع صعود پرسپولیس به فینال باشگاهی قاره کهن شوند.

هواداران پرسپولیس این رأی را یک پیروزی بزرگ تلقی می کنند. چرا که نمی توانند فراموش کنند روزهایی را که می دیدند برخی هموطن های شان که به تیم دیگری تعلق خاطر داشتند، چطور و چگونه برای محرومیت پرسپولیس کامنت می گذارند و با واژه های انگلیسی دست و پا شکسته به در و دیوار می زنند تا با شکست پرسپولیس در مراجع قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مانع حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان شوند.

روزهایی که برخی هواداران استقلال در فضای مجازی در پیج های پر تعداد و حتی گروه های چند نفره برای محرومیت پرسپولیس دست به هرکاری می زدند. همان روزهایی که برخی هواداران خاص تیم های دیگر هرچه داشتند رو کردند تا در اقدامی هماهنگ نماینده کشورشان را محروم کنند. آن هم در حالی که حذف پرسپولیس هیچ منفعتی برای آن ها نداشت.

هوادار پرسپولیس امروز با حکم کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا خود را مقابل تمام حریفان خارجی و باشگاه سعودی و گروهی از هواداران رقیب برنده دید که برای حذف تیم شان از هیچ تلاشی دست نکشیدند. حالا شاید النصر در ادامه این بازی بی حاصلی که راه انداخته به دادگاه عالی ورزش هم شکایت کند اما تا این شکایت بی فایده بررسی شود، پرسپولیس فینال آسیا را برگزار کرده است!

 پرسپولیس جشن حضورش در فینال آسیا را همان شبی برگزار کرد که النصر را برد و این که امروز هواداران پرسپولیس دوباره شادی می کنند، بابت فینالیست شدن در آسیا نیست، بابت شکست خوردن توطئه کسانی است که برای ضربه زدن به پرسپولیس، همدست بیگانه ها شده بودند!

 امیدواریم نظیر آنچه در ماجرای پرسپولیس و النصر اتفاق افتاد، دیگر در فوتبال ایران تکرار نشود و رقابت تیم های ایرانی و کری های هواداران شان داخل همین مرزها بماند، بسته شدن پرونده شکایت بی حاصل النصر از پرسپولیس، فقط شکست باشگاه عربستانی نیست، بی تعارف این اتفاق مایه شرمسازی فوتبال ایران هم هست. چراکه سخت می توان فراموش کرد چگونه برخی هموطن های خودمان، آب به آسیاب نماینده آل سعود می ریختند.

 

همچنین بخوانید:

درخواست استیناف خواهی النصر رد شد / از نظر AFC پرسپولیس رسما فینالیست آسیا است

کنفدراسیون فوتبال آسیا: تمام هزینه‌های حقوقی استیناف بر عهده النصر خواهد بود

شرح رای AFC در خصوص رد استیناف‌ خواهی باشگاه النصر

 

 

نظر شما