شناسهٔ خبر: 43962892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس| توافق ویژه با مهاجمی که از کرواسی می‌آید! نیمه نهایی جام حذفی| خلاصه دیدار استقلال و پرسپولیس+ ویدیو پرسپولیس| مهاجم سرخپوش در آستانه جدایی بازگشت سرمربی تیم آلومینیوم اراک به تمرینات(عکس)

صاحب‌خبر -

شفقنا _ سرخپوشان قصد دارند به زودی با گزینه مدنظر خود به توافق دست یابند.

به گزارش شفقنا ورزشی، بعد از محرومیت  آل کثیر از سوی  کنفدراسیون فوتبال آسیا گزینه های مختلفی برای حضور در جمع سرخپوشان مطرح شده است  ولی تاکنون هیچ یک از این گزینه ها نهایی نشده است و با توجه به اینکه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی نیز علی علیپور و مهدی ترابی که  دو مهره کلیدی این تیم در خط حمله بودند را از دست داد و علاوه بر آن، قرارداد کریستین اوساگوآنا تمدید نشد به همین خاطر دست یحیی در لیگ بیستم بسته تر شده است.مهدی خانی یکی از گزینه های مطرح پرسپولیس بود به نظر می رسد سرخ‌ها برای همکاری و جذب مهدی‌خانی به نتیجه مثبت دست یافته‌اند.

مهاجم ۲۳ ساله که سابقه عضویت در تیم امید ایران و کار کردن زیر نظر یحیی گل‌محمدی را در شهرخودرو دارد، احتمالا تا کمتر از ۲۴ ساعت دیگر به‌عنوان مهاجم جدید پرسپولیس معارفه می‌شود و به این تیم اضافه خواهد شد.

مهدی مهدی‌خانی، بازیکن سابق شهرخودرو که پیش از این نیز مورد توجه پرسپولیس در‌ دوره برانکو ایوانکوویچ بود، در‌ ادامه راهی کرواسی شد تا در‌ تیم واراژدین کار را دنبال کند.

او اکنون بار دیگر‌ پای مذاکره با سرخ‌ها قرار گرفته و گفته می‌شود طی ساعات آتی با مثبت پیش رفتن مذاکرات، قرارداد خود را با این تیم به امضا خواهد رساند.

خبرهای داغ دیگر:

نیمه نهایی جام حذفی| خلاصه دیدار استقلال و پرسپولیس+ ویدیو

پرسپولیس| مهاجم سرخپوش در آستانه جدایی

بازگشت سرمربی تیم آلومینیوم اراک به تمرینات(عکس)

 

نظر شما