شناسهٔ خبر: 43947833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی علی آبادکتول:

اعضای باند اراذل و اوباش در علی آبادکتول دستگیر شدند

علی آبادکتول- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول گفت: با اقدام ضربتی پلیس باند اراذل و اوباش در شهرستان علی آبادکتول متلاشی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ الیاس تازیکه عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با اقدام ضربتی پلیس باند اراذل و اوباش در شهرستان علی آبادکتول متلاشی شد.

وی توضیح داد: این باند چهار نفره اراذل و اوباش دارای سوابق متعدد کیفری بوده که در سطح شهرستان اقدام به انواع سرقت‌ها، مزاحمت نوامیس، تجاوز به عنف، قدرت نمایی و همچنین ضرب و جرح با چاقو و قمه می‌کردند.

تاری که گفت: با اقدام اطلاعاتی پلیس و با تلاش شبانه روزی مخفیگاه این افراد شناسایی و در یک عملیات ضربتی شبانه در مناطق کوهستانی شهرستان علی آباد کتول اعضای این باند دستگیر و انواع چاقو و قمه هم کشف و ضبط شد.

وی افزود: اعضای این باند به جرم خود اعتراف کرده و پرونده آنها هم بعد از نهایی شدن در اختیار مقامات قضایی قرار می‌گیرد.

دستگیری عامل تیراندازی به سمت خودرو در علی آبادکتول

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول همچنین گفت: به دنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودرویی در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

تازیکه افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی، هویت ضارب را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه اختلافات شخصی بوده است.

تازیکه تاکید کرد: پلیس با برخورد مقتدرانه اجازه نخواهد داد که مجرمان جولان دهند و امنیت مردم را به خطر اندازند.

نظر شما