شناسهٔ خبر: 43926577 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رسيدگي فوري به شکايت‌هاي اتباع در سامانه 195

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از رسیدگی فوری به شکایت‌های اتباع غیر ایرانی در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (سامانه 195) خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی گفت: اگر اتباع غیر ایرانی در مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی دچار مشکل شوند و این دفاتر از ارایه خدمت به آنان خودداری کنند، می‌توانند با مراجعه به سامانه 195 به نشانی https://195.cra.ir یا تماس با شماره 195 شکایت خود را از این دفاتر ثبت کنند.
وی افزود: به شکایات اتباع غیر ایرانی در مورد ارایه نشدن خدمات در دفاتر پیشخوان و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت فوری رسیدگی می‌شود.
قره‌داغی درباره تعداد سیم‌کارت‌هایی که اتباع غیر ایرانی می‌توانند تهیه کنند، گفت: اتباع غیر ایرانی با داشتن مدارک هویتی معتبر شامل کارت پناهندگی، کارت اقامت (آمایش)، گذرنامه معتبر، کارت هویت و کارت سبز می‌توانند حداکثر سه سیم‌کارت فعال تلفن همراه به نام خود خریداری کنند.

نظر شما