شناسهٔ خبر: 43838631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آذری: با دفاعیات خوبی که انجام دادیم امیدواریم تصمیمات خوبی در استیناف گرفته شود/ اشتباهات داور دوطرفه بود

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد، اشتباهات داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل ذوب‌آهن به ضرر دو تیم بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید آذری در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر  درباره محرومیتش اظهار داشت: دستور موقت هنوز به اعتبار خودش پابرجاست. ما هم اعتراض‌مان را به کمیته اخلاق داشته‌ایم.

وی در این باره خاطر نشان کرد: توضیحاتی را در کمیته اخلاق ارائه کردیم و قرار شد در این باره تصمیم‌گیری کنند. من به این رأی اعتراض کردم و با دفاعیاتی که انجام دادم، امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود. قرار است این پرونده به کمیته استیناف برود تا رسیدگی شود.

آذری در مورد اتفاقات بازی فولاد برابر ذوب‌آهن تصریح کرد: ما سال گذشته هم با ذوب‌آهن بازی و در اصفهان بازی را واگذار کردیم. امسال ما نسبت به بازی بازیکنان خودمان ناراحت بودیم. ذوب‌آهن تیم بزرگی است و اگر مقابل آنها اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید. علی‌رغم اینکه ذوب‌آهنی‌ها بیانیه صادر کردند، ما هم می‌گوییم که اشتباهات دوطرفه بود و باید بگذاریم کارشناسان تصمیم بگیرند و نظر بدهند. اینگونه رفتارها عمر فعالیت آدم‌ها را کم خواهد کرد. ما هم سال گذشته از داوری ضرر کردیم، ولی فوتبال ادامه خواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهتی پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما