شناسهٔ خبر: 43835212 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امیر سرتیپ رحیم‌زاده:‌ در تأمین امنیت پایدار با احدالناسی تعارف نداریم

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: در تأمین امنیت پایدار مردم ایران با احدالناسی تعارف نداریم و طبق دستورات صادرشده به یگان‌های مستقر اگر خطایی رخ بدهد به‌شدت برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ‌از یگان پدافندی مستقر در شهرستان مرزی اصلاندوز در شمال استان اردبیل و هم‌مرز با جمهوری آذربایجان بازدید کرد.
 
امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده بعدازظهر امروز در بازدید از مناطق مرزی شهرستان‌های اصلاندوز و پارس‌آباد  ضمن هشدار به طرفین درگیر در آن سوی ارس اظهار داشت: در تأمین امنیت پایدار مردم ایران با احدالناسی تعارف نداریم و طبق دستورات صادرشده به یگان‌های مستقر اگر خطایی رخ بدهد به‌شدت برخورد خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه  تمامی تحولات نظامی منطقه قره‌باغ به‌صورت 24ساعته رصد می‌شود، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام‌یافته در زمان حاضر رزمندگان ایران اسلامی با تمام توان و قوا در منطقه حضور داشته‌اند و آمادگی کاملی از این بابت دارند تا مردم هیچ گونه نگرانی و مشکلی از این بابت نداشته باشند.
 
جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اعلام اینکه در نوار مرزی شمال استان اردبیل امنیت و آرامش پایدار  مرزی وجود دارد، اضافه کرد: به طرفین درگیر در منطقه مورد مناقشه قره‌باغ هشدار جدی می‌دهیم که با متجاوزین در این زمینه شدیدترین برخوردها را خواهیم داشت تا بدانند جایگاه واقعی‌شان در کجا قرار دارد.
 
انتهای‌پیام/
 

نظر شما