شناسهٔ خبر: 43828979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با محوریت شهرستان‌های گناباد و بینالود؛

جشنواره گردشگری مجازی در خراسان رضوی برگزار می‌شود

مشهد ـ مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری جشنواره گردشگری مجازی باهدف معرفی جاذبه‌های گردشگری گناباد و بینالود خبر داد.

صاحب‌خبر -

امیر ضیائیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری جشنواره گردشگری مجازی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری دو شهرستان گناباد و بینالود خبر داد و افزود: این جشنواره برای علاقه‌مندان حوزه گردشگری که عکس یا فیلم از این شهرستان‌های استان دارند، برگزار می‌شود.

مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، معرفی جاذبه‌های گردشگری دو شهرستان گناباد و بینالود (طرقبه شاندیز)، برگزاری مسابقه عکاسی و کلیپ‌های کوتاه برای شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به جاذبه‌های گردشگری استان خراسان رضوی در فصل پاییز را از جمله محورهای این جشنواره دانست.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت‌ در این جشنواره می‌توانند یادداشت‌های کوتاه در خصوص مفاهیم گردشگری به‌صورت عمومی یا اختصاصی را برای دو شهرستان گناباد و بینالود(طرقبه شاندیز) ارسال کنند.

ضیائیان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه خود را تا تاریخ پنج آذرماه سال جاری به شماره فضای مجازی ۰۹۰۲۰۰۷۹۷۵۷ ارسال کنند.

نظر شما