شناسهٔ خبر: 43809887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رییس اتاق اصناف البرز:

اعمال محدودیت های ویژه در البرز/ اصناف از ۲۰ آبان تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند

کرج- حصاری، رییس اتاق اصناف البرز با اعلام برقراری محدودیت های دوباره برای مقابله با کرونا گفت: همه اصناف استان از ۲۰ آبان به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

صاحب‌خبر -

بهروز حصاری در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام برقراری محدودیت های ویژه برای مقابله با موج سوم کرونا در استان اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا از ۲۰ آبان به مدت یک ماه همه صنوف استان غیر از صنوف عرضه مایحتاج و ارزاق عمومی مانند خواروبار فروشان، سوپرمارکت داران، فروشگاه های عرضه گوشت و مرغ و دیگر صنوف مرتبط با عرضه ارزاق تا ساعت شش عصر مجاز به فعالیت هستند و راس این ساعت باید واحدهای صنفی  خود را تعطیل کنند.

حصاری با بیان اینکه بر فعالیت همه صنوف نظارت و بازرسی انجام می شود، افزود: همه واحدهای صنفی  ملزم به استفاده از ماسک و رعایت قوانین بهداشتی هستند و ضرورت دارد مردم نیز در این راه همراهی لازم را داشته باشند و فروشگاه ها و مراکز خرید باید از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند تا بتوانیم از شرایط بحران زودتر خارج شویم.

رییس اتاق اصناف البرز با تاکید بر اهمیت سلامت و زندگی مردم گفت: چنانچه نتوانیم با اعمال این محدودیت ها اوضاع را کنترل کنیم، مجبور به اعمال محدودیت های سخت تری خواهیم شد.

گفتنی است؛ محدودیت ها شامل گروه های صنفی و شغلی دو ، سه و چهار است. گروه شغلی دو شامل مراکز خرید، پاساژها، مال‌های فروش غیرمواد غذایی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب بازی فروشی‌ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل است.

گروه‌های شغلی۳ و ۴ نیز در حوزه اصناف شامل تمامی آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها همچنان تعطیل است.

نظر شما