شناسهٔ خبر: 43797439 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

اذعان رسانه اسرائیلی:

انتخابات آمریکا | شکست ترامپ به معنای شکست اسرائیل است

یک رسانه عبری‌زبان اذعان کرد، شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به معنای ناکام ماندن برنامه‌های واشینگتن برای به زانو درآوردن ایران است.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| یک رسانه عبری‌زبان اذعان کرد، شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به معنای ناکام ماندن برنامه‌های واشینگتن برای به زانو درآوردن ایران است.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه معاریو در یادداشتی اذعان کرد، با پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا زمینه برای ادامه قدرت گرفتن ایران فراهم شده است.

 

تسفی یحزقیلی در یادداشت خود در این روزنامه عبری‌زبان با ابراز نگرانی تلویحی از پیروزی بایدن اذعان کرد، در صورت پیروزی بایدن ایران بزرگ‌ترین برنده خواهد بود.

 

این تحلیلگر صهیونیست که نمی‌خواست مستقیماً به شکست برنامه‌های چند سال اخیر اسرائیل با همکاری دولت آمریکا تحت حاکمیت دونالد ترامپ برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران اعتراف کند ادعا کرد، حضور بایدن در کاخ سفید به دولت روحانی فرصتی برای قدرت گرفتن خواهد داد، به خصوص که بایدن خود تاکید کرده در صدد بازگشت به توافق هسته‌ای است. این در حالی است که اگر ترامپ رئیس‌جمهور می شد، این اتفاق هرگز نمی افتاد.

 

نظر شما