شناسهٔ خبر: 43773708 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

تظاهرات علیه نتانیاهو وارد هفته بیستم شد

منابع صهیونیستی گزارش دادند که تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو»، وارد بیستمین هفته متوالی شده است و این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی متهم به فساد اقتصادی بوده و
سوء مدیریت او در بحران کرونا نیز بر اتهام وی اضافه شده است. در واکنش به این وضعیت، صهیونیست‌های ساکن فلسطین اشغالی طی ماه‌های گذشته به خیابان‌ها آمدند و خواستار استعفا و محاکمه نتانیاهو شدند.
منابع صهیونیستی دیروز گزارش دادند که خیابان‌های تل‌آویو و قدس اشغالی برای بیستمین هفته متوالی شاهد تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بوده است. خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا» به نقل از پایگاه‌های خبری صهیونیستی گزارش داد که ساکنان فلسطین اشغالی در اعتراض به مدیریت بد کرونا و تصمیمات نتانیاهو در‌باره مالیات، که قرار است نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آینده نه‌چندان دور آن را اجرایی کند و همچنین پرونده‌های فساد نتانیاهو، در خیابان‌های تل‌آویو و قدس اشغالی تظاهرات کردند.
خبرگزاری رسمی فلسطین همچنین گزارش داد که در تظاهرات‌های پیشین، طرفداران نتانیاهو به معترضان تعرض کرده و به سمت آنها تخم‌مرغ پرتاب کردند. با این حال، معترضان همچنان به تظاهرات خود علیه نتانیاهو و سیاست‌های او ادامه می‌دهند.

نظر شما