شناسهٔ خبر: 43708968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وعده وزیر راه برای اتمام فرودگاه سقز تا پایان دولت روحانی/ شبکه ریلی همدان-سنندج ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد

گروه استان‌ها- وزیر راه و شهرسازی گفت: اتمام فرودگاه سقز از اولویت‌ها و یکی از هدایای دولت به مردم کردستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، محمد اسلامی بعدازظهر امروز در بازدید از فرودگاه سقز با بیان اینکه "اتمام این پروژه از اولویت‌ها و یکی از هدایای دولت به مردم کردستان است" اظهار داشت: این طرح توسط شرکت فرودگاه‌ها در حال انجام و اتمام بوده و پیمانکاران در بخش‌های مختلف فرودگاه در حال فعالیت هستند.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ساخت ترمینال فرودگاه سقز آذرماه امسال به اتمام می‌رسد، گفت: یقیناً اتمام این فرودگاه در توسعه شهرستان و منطقه بسیار مهم است.

وی درباره احداث راه آهن کردستان اذعان کرد: شبکه ریلی همدان به سنندج دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است و امیدواریم سوت قطار قبل از تابستان سال آینده زده شود..

اسلامی به آخرین وضعیت جاده جدید سنندج به مریوان اشاره و عنوان کرد: این پروژه نیز از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده در ماه‌های آینده افتتاح و مسیر سقز به بانه و بانه به سمت مرز سیران‌بند نیز 4بانده می‌شود.

درخواست استاندار از وزیر راه و شهرسازی؛ کمبود اعتبارات پروژه فرودگاه سقز تأمین شود

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های پیمانکاران این پروژه اظهار داشت: در طول یکسال گذشته بازدید، جلسات و اعتبارات زیادی برای تسریع در اتمام فرودگاه سقز انجام شده و اختصاص یافته است.

وی افزود: عملیات ساخت فرودگاه سقز از سال 83 آغاز و در چندسال اخیر یک پروژه مغفول مانده بود که در طول سال گذشته پیشرفت مناسبی داشته است.

استاندار کردستان از وزیر راه و شهرسازی خواست که کمبود اعتبارات پروژه فرودگاه سقز تأمین شود، تا در موعد مقرر به بهره‌‌برداری برسد.

به گزارش تسنیم؛ بازدید از اجرای عملیات ریل‌گذاری مکانیزه راه‌آهن همدان-سنندج، بررسی قطعه 5 کریدور شمال جنوب و بازدید از پروژه 4بانده شدن مسیر سقز-بانه و بانه-سیران‌بند از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر راه به استان کردستان بود.

انتهای پیام/491/س

نظر شما