شناسهٔ خبر: 43631018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کهگیلویه و بویراحمد| ۴ روستای بخش پاتاوه آب ندارند

گروه استان‌ها- اهالی ۴ روستای دهستان سادات محمودی بخش پاتاوه شهرستان دنا به دلیل سوختن پمپ آب هم اکنون از داشتن آب شرب سالم محروم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آب شرب روستاهای رودشتی، لهسواره، کله حمام و دزدک دهستان سادات محمودی شهرستان دنا در 5 روز اخیر به دلیل سوختن پمپ آب قطع است و در شرایط بغرنجی زندگی می‌کنند.

انوشه عضو شورای اسلامی روستای رودشتی می‌گوید: روستاهای رودشتی، لهسواره، دزدک علیا و سفلی و همچنین کله حمام به ترتیب دارای 200، 70، 140 و 35 خانوار هستند که هم اکنون از داشتن آب شرب سالم محروم هستند.

وی با بیان اینکه در 5 روز اخیر آب این روستاها قطع است، افزود: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به رفع مشکل موجود در کمترین زمان ممکن اقدام کنند تا بیشتر از این مردم این روستاها متحمل سختی نشوند.

انوشه می‌گوید: در یک ماه اخیر شبکه آب این روستاها مشکل دارد و در روزهای گذشته نیز بعد از تعمیر چند روز مشکل برطرف و مجدد آب روستاها قطع شد.

وی ادامه داد: در گذشته این روستاها از پمپاژ آب روستای بنوا ( پشت چاه ) استفاده می کردند که سیل سال گذشته لوله روی رودخانه را ویران کرد که تا دوماه آب نداشتیم و با تانکر آبرسانی انجام می‌شد.

خشنود مدیر آب و فاضلاب شهرستان دنا با اشاره به اینکه یک ماه قبل پمپ آب این روستاها را تعویض کردیم و هم اکنون موتور سوخته است، بیان کرد: موتور در انبار نداریم و امکان خرید نیز وجود ندارد ولی تا شنبه مشکل را برطرف می‌کنیم.

انتهای پیام/541/ ع

برچسب‌ها:

نظر شما