شناسهٔ خبر: 43621710 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

عضو سیاسی دفتر حماس : زمان آتش بس با اشغالگران رو به پایان است/ هرگز ادامه محاصره غزه را تحمل نخواهیم کرد/قدس، مسجدالاقصی و فلسطین در معرض خطر هستند

یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد زمان آتش بس با اشغالگران در آستانه پایان یافتن است و ما هرگز ادامه محاصره غزه را تحمل نخواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

 

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب،"خلیل الحیه" روز چهارشنبه گفت جنبش حماس هرگز در برابر ادامه محاصره ظالمانه نوار غزه صبر نخواهد کرد.

 

الحیه که با شبکه ماهواره ای الاقصی گفتگو می کرد، اظهار داشت اشغالگران همچنان بر ادامه محاصره تحمیلی نوار غزه و ظلم به مردم فلسطین در کرانه باختری و ادامه یهودی سازی قدس و شهرک سازی اصرار دارند.

 

وی در خصوص سفر هیئت حماس به قاهره گفت نتایج این دیدار مثبت بود و ما از نقش مصر رضایت داریم، ما به برادران مصری برای در آغوش گرفتن مسئله فلسطین و نقش موثر در کاهش محاصره نوار غزه اطمینان داریم.

 

 

عضو دفتر سیاسی حماس خاطر نشان کرد روابط ما با برادران مصری تداوم دارد،ما در  سفر اخیر، روابط دوجانبه و سازوکار شراکت ملی و پایان شکاف و چالش های پیش روی ملت ما و پرونده محاصره غزه و تفاهمات را بررسی کردیم و همچنین مصر را در جریان نتایج دیدار اخیر با برادران ما در جنبش فتح در استانبول قرار دادیم، مصری ها به ما گفتند هر زمانی که بخواهیم از ما استقبال می کنند.

 

الحیه تاکید کرد فلسطین، قدس و مسجدالاقصی در خطر هستند ، ملت ما در معرض تهدید قرار دارد و باید به نقشه راهی با توافق ملی دست یابیم.

 

انتهای پیام/ر.ی/

 

برچسب‌ها:

نظر شما