شناسهٔ خبر: 43617757 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

سامانه ۱۴۲۰؛ پاسخگویی به کاربران خدمات سازمان تأمین اجتماعی

هر بیمه شده در هر نقطه از کشور به راحتی پاسخ سوال‌ها و درخواست خود را از مرکز ارتباطات و نظارت مردمی یا سامانه ۱۴۲۰ سازمان تامین دریافت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، مرکز ارتباطات نقطه ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است. مردم می‌توانند بدون مراجعه به سازمان‌ها از طرق مختلف مانند تلفن، پیامک، ایمیل و وب سرویس‌ها در خواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.

مرکز ۱۴۲۰ با بهبود مستمر فرآیندها به مخاطبانی که تماس می‌گیرند پاسخ فنی و کارشناسی می‌دهد.

به زودی با رونمایی از طرح توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با افزایش ۵ برابری تماس‌های روزانه روبرو می‌شود و ۴ هزار تماس روزانه با این مرکز به۲۲ هزار تماس افزایش خواهد یافت.

نظر شما