شناسهٔ خبر: 43612026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

نظم و انضباط پایه و اساس مأموریت‌های پلیس

موج نیوز

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: پلیس با رویکرد جامعه محوری در جهت برقراری انضباط اجتماعی و امنیت که از دغدغه های بسیار مهم است، شبانه روز تلاش می‌کند و لازمه تحقق آن وجود نظم و انضباط ظاهری و معنوی در سازمان است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی در بازدید از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم، اظهارداشت: کارکنان ناجا باید منش انسانی و قوانین اسلامی را هر دو با هم در ماموریت ها سر لوحه خود قرار داده و در جهت کسب رضایتمندی مردم و افزایش اعتماد عمومی شهروندان به پلیس و تحقق اهداف سازمانی تلاش کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان، افزود: پلیس با رویکرد جامعه محوری در جهت برقراری انضباط اجتماعی و امنیت که از دغدغه های بسیار مهم است، شبانه روز تلاش می‌کند و لازمه تحقق آن وجود نظم و انضباط ظاهری و معنوی در سازمان است.

وی ادامه داد: انضباط ظاهری و معنوی از ضروریات پلیس بوده که بایستی در محل کار و ماموریت و بین مردم رعایت شود که این امر، هم اقتدار مامور و هم اقتدار ناجا را ارتقاء می دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: کارکنان ناجا باید منش انسانی و قوانین اسلامی را هر دو با هم در ماموریت ها سر لوحه خود قرار داده و در جهت کسب رضایتمندی مردم و افزایش اعتماد عمومی شهروندان به پلیس و تحقق اهداف سازمانی تلاش کنند.

سرهنگ اسماعیلی تاکید کرد: مردم قدردان زحمات پلیس هستند ، بنابراین شما کارکنان نیز باید ارزش کار خود را بدانید و تلاش جهت برقراری امنیت را خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت الهی بدانید تا سختی کار برای شما آسان شود.

 

نظر شما