شناسهٔ خبر: 43539801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بارسلونا 1-3 رئال مادرید / گزارش زنده

پویا نیّری وند

بارسلونا از هفته هفتم رقابت های لالیگا میزبان رئال مادرید است.

صاحب‌خبر -

بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان در اولین ال کلاسیکوی بدون تماشاگر به علت شیوع ویروس کرونا به مصاف رئال مادرید رفته که بازی تا این لحظه با تساوی 1-1 در جریان است.

گزارش بازی

در دقیقه '5 روی پاس در عمق عالی بنزما از پشت سر پیکه، فده والورده به محوطه جریمه بارسا نفوذ کرد و با ضربه ای عالی توپ را به گوشه بالای دروازه نتو فرستاد تا میهمان پیش بیافتد.

دقیقه '8 بارسلونا خیلی زود گل تساوی را به ثمر رساند؛ فرار آلبا از سمت راست خط دفاعی رئال مادرید و ارسال توپ به دهانه دروازه با ضربه بغل پای آنسو فاتی به گل تبدیل شد.

در دقیقه '19 اولین کارت زرد بازی به کاسمیرو داده شد؛ تکل ناموفق هافبک برزیلی روی پای مسی باعث این تصمیم داور شد. در دقیقه '23 مسی داخل محوطه رئال مادرید یک دریبل تماشایی زد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت که کورتوا با واکنشی فوق العاده دست ستاره آرژانتینی را خواند و توپ را مهار کرد.

لحظه ای بعد در سمت مقابل زمین، کروس با پاس عرضی خود بنزما را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما این بار هم نتو ضربه مهاجم فرانسوی را دفع کرد. در دقیقه '29 هم کلمنت لنگلت اولین کارت زرد بازیکنان بارسلونا را دریافت کرد.

دقیقه '43 ناچو به علت مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و لوکاس وازکز به جای او به میدان آمد. در نهایت نیمه اول این دیدار جذاب و تماشایی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.

بارسلونا نیمه دوم را بهتر شروع کرده بود و در دقیقه '54 ارسال عالی فاتی به تیر دوم با ضربه سر نه چندان خوب کوتینیو همراه شد تا توپ از کنار دروازه ه بیرون برود. در دقیقه '61 خطای کوتینیو روی سرخیو راموس، بعد از بررسی VAR پنالتی تشخیص داده شد.

دقیقه '62 سرخیو راموس پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و باز هم به راحتی دروازه حریف را باز کرد تا حساب کار 2-1 شود.

دقیقه '69 فدریکو والورده هم به دلیل مصدومیت جای خود را به لوکا مودریچ داد تا هر دو تعویض زیدان در این دیدار اجباری باشد. فشار بارسلونا در ادامه بازی تاکنون حاصلی نداشته و همچنان میزبان تا دقیقه '80 شکست خورده است و جالب اینکه هر دو سرمربی دست به تعویض نمی زنند.

در دقیقه '81 رودریگو به جای مارکو آسنسیو وارد میدان شد؛ در تیم بارسلونا هم آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و ترینکائو به جای فاتی، پدری و بوسکتس وارد میدان شدند تا همچنان خبری از پیانیچ نباشد. دقیقه '86 نتو نقش قهرمان را برای بارسلونا ایفا کرد و دروازه تیمش را در دو مرحله نجات داد؛ ضربه نخست کروس روی پاس عرضی وازکز توسط نتو دفع شد و در برگشت ضربه مجدد کروس را هم این دروازه بان عالی مهار کرد.

دقیقه '87 نتو باز هم مانع از ثبت سومین گل رئال مادرید شد و این بار ضربه والی پای چپ خطرناک راموس را مهار کرد و توپ برگشتی توسط واران پیش تاخته به بیرون زده شد.

دقیقه '90 بالاخره رئال مادرید تیر خلاص را بر پیکر بارسلونا وارد کرد؛ پاس در عمق مودریچ برای وینیسیوس با خروج نتو و دفع ناقص او همراه شد تا توپ برگشتی را رودریگو به خود مودریچ بسپارد و ستاره کروات با فریب نتو، خود را مقابل دروازه خالی قرار داده و کار را تمام کند.

در نهایت بازی با پیروزی قاطعانه شاگردان زیدان بعد از دو شکست متوالی به پایان رسید تا زیدان همچنان رکورد شکست ناپذیری خود در نیوکمپ را حفظ کند.

نظر شما