شناسهٔ خبر: 43510847 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

کانال‌های ارتباط ایران‌خودرو با مخاطبان توسعه می‌یابد

مدیران گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف تکریم مشتریان و جامعه و توسعه کانال‌های ارتباطی با آنان، اقدام به پاسخگویی در صفحه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، امروز پنجشنبه اول آبان‌ماه، نخستین برنامه پاسخگویی مدیران ایران‌خودرو با حضور مدیر بازاریابی و شبکه فروش در صفحه اطلاع‌رسانی این شرکت در اینستاگرام به اجرا گذاشته شد.

در این برنامه به سوالات مهم و پرتکرار مشتریان و دنبال‌کنندگان در حوزه فروش، تحویل، قیمت، ثبت نام و... پاسخ داده شد که با استقبال و بازخورد مثبت دنبال‌کنندگان این صفحه روبه‌رو شد.

علاوه بر حوزه فروش، پاسخگویی مدیران ایران‌خودرو در حوزه های مورد علاقه و خواست مخاطبان نیز در دستور کار صفحه اطلاع‌رسانی این شرکت قرار دارد.

در حال حاضر این صفحه به نشانی ikcopressofficial@ با بیش از ۱۱۱ هزار دنبال‌کننده، ‌ صفحه اصلی اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو در اینستاگرام به شمار می‌رود.

نظر شما