شناسهٔ خبر: 43504508 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونمایی از کارت هواداری سرخ‌ها

شناسایی همراهان، حامیان و دو آتیشه‌های پرسپولیس

بانک گردشگری در مراسمی از کارت هواداری باشگاه پرسپولیس رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بانک گردشگری  که حامی اصلی تیم پرسپولیس است از این کارت هواداری در شرایطی رونمایی کرد که به گفته مدیران یکی از بهترین انواع ارتباط تیم و هواداران، باشگاه هواداری و ارائه خدماتی همچون کارت هواداری است.


 امکانات این کارت‌ها در زمینه خدمات بانکی و کارگزاری، گردشگری، حمل-ونقل، اقامت، هتل، مراکز خرید و تفریحی ، بیمه، تعمیرات خودرو و .... هستند. 


همچنین خدمات درنظر گرفته شده برای کارت‌های هواداری و باشگاه هواداران محدود به خدمات حال حاضر نیست و به صورت مداوم امکانات مختلفی به لیست امکانات قابل ارائه اضافه می‌شود و حتی امکان اعطای سهام بانک نیز به این گروه در آینده‌ای نزدیک فراهم می شود. جالب اینکه هواداران  از امکانات و شرایط ویژه‌ی باشگاه مشتریان و کارت هواداری پرسپولیس در سه سطح هوادار "همراه"، "حامی" و "دوآتیشه" بهره‌مند خواهند شد. این کارت از شنبه مورخ 3 آبان 99 امکان ثبت نام خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت آن به شعب بانک گردشگری مراجعه کنند.

 

 

 


در مراسم رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس، مدیران باشگاه و مدیران بانک گردشگری حضور داشتند و بسیاری از فوتبال دوستان و هواداران پرسپولیس پخش زنده این برنامه را از طریق لایو اینستاگرام باشگاه و دیگر پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مشاهده کردند.

 


اخبار تکمیلی مربوط به رونمایی کارت هواداری پرسپولیس در صفحه اینستاگرام بانک گردشگری قابل مشاهده است.

برچسب‌ها:

نظر شما