شناسهٔ خبر: 43493553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان:

۱۵ میلیون تومان به دهیاری روستای حسینان دامغان تخصیص یافت

دامغان- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان بابیان اینکه رفع مشکلات روستاها در اولویت قرار دارد، گفت: ۱۵ میلیون تومان به دهیاری روستای حسینان دامغان تخصیص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان عصر چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات پیرامون روستای حسینان دامغان به میزبانی دهیاری این روستا ضمن بیان اینکه سال گذشته بالغ‌بر ۵۵ میلیون تومان به دهیاری روستای حسینان پرداخت شد، ابراز داشت: از محل ماده ۵۸ نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون برای کمک و مساعدت به‌حساب دهیاری واریز می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه سرانه هر روستایی در استان سمنان رقمی حدود ۳۳۰ هزار تومان را شامل می‌شود، افزود: این میزان در روستای حسینان ۴۵۰ هزار ۹ تومان است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان بابیان اینکه سال ۹۷ بالغ‌بر ۱۵۷ میلیون تومان اعتبار به دهیاری روستای حسینان کمک شده است، ابراز داشت: در صورت تصمیم‌گیری نهایی توسط مجلس برای بحث قیر یا پرداخت اعتبار آن تلاش می‌شود.

لزوم حل مشکلات راه روستای حسینان

فرماندار دامغان هم بابیان اینکه روستای حسینان دامغان بالغ‌بر ۱۲۲ نفر جمعیت و ۴۱ خانوار دارد، ابراز داشت: تأمین آب شرب پایدار برای روستا و مرمت و بهسازی جاده بین مزارع به منظور تسهیل در دسترسی به مزارع و باغات و ساخت یک مجموعه ورزشی به منظور استفاده جوانان و پر نمودن اوقات فراغت در این روستا مورد تاکید است.

مهدی بندر آبادی بابیان اینکه راه‌اندازی اینترنت نسل جدید و اینترنت خانگی، افزایش تخصیص سهمیه آرد و رسیدگی به موارد و مباحث پیرامون سوخت نفت و گاز خانگی دیگر مشکلات این روستا است، تصریح کرد: محور دامغان به معلمان که توسط پیمانکار در حال اجرا است که ضمن بازدید از محل انتظار می‌رود چالش‌های حوزه راه حل شود.

وی بابیان اینکه سفر معاونان استاندار به شهرستان‌ها مستمر در حوزه‌های تخصصی صورت می‌گیرد، افزود: امروز این سفر با محوریت پروژه‌های راه در سطح شهرستان به صورت تخصصی برگزارشده و سایر مباحث مرتبط با شهرستان نیز مورد توجه و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

نظر شما