شناسهٔ خبر: 43492457 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

قیمت مرغ در خرده فروشی های تهران چند؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تصویب قیمت مرغ گرم در خرده فروشی های تهران به مبلغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از تصویب قیمت مرغ گرم در خرده فروشی های تهران به مبلغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان خبر داد.

حشمت الله عسگری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران از تعیین قیمت مرغ و تخم مرغ در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مرغ گرم را ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان از درب مرغداری‌ها تعیین کرده است.

عسگری با بیان اینکه میزان هزینه‌های مختلف در استان‌ها با یکدیگر متفاوت است گفت: میزان ۱۰ درصد افزایش قیمت نیز به عهده تنظیم بازار استان‌ها گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان برای مرغ در استان تهران تصویب شده است افزود: قیمت تخم مرغ نیز کیلویی ۱۴ هزار و ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان نیز می‌باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران عنوان داشت: مرغ منجمد به اندازه کافی در بازار موجود است و قیمت مرغ منجمد ۱۵ هزار تومان تعیین شده است اما ساز و کار باید به گونه‌ای باشد که در دسترس اقشار کم برخوردار قرار داشته باشد و برای توزیع از فرمانداران می‌خواهیم که مرغ‌های منجمد را در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار قرار دهند.

نظر شما