شناسهٔ خبر: 43491076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند ۱۲ نفره سارقان مسلح در اصفهان

موج نیوز

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند ۱۲ نفره سارقان مسلح در اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال شهروندان که در آن سارقان از سلاح سرد برای ایجاد رعب و وحشت و در برخی مواقع نیز ضرب و جرح قربانیان استفاده می‌کردند، طی یک عملیات منسجم و ضربتی باند ۱۲ نفره سارقان مسلح دستگیرشدند.

وی تصریح کرد: پس از پایش تصویری و رصد هوشمندانه مجرمان و همچنین استفاده از یک سری اقدامات پلیسی سرانجام مخفیگاه سارقان در یکی از مناطق حاشیه‌ای تمامی اعضای این باند که ۱۲ نفر بودند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در گروه‌های چهار نفره به وسیله دو دستگاه خودرو در سطح شهر تردد کرده و پس از ارتکاب عمل مجرمانه خود از محل متواری می‌شدند.

هاشمی‌فر از اعتراف متهمان به ۵۰ فقره سرقت اموال شهروندان با استفاده از سلاح سرد و ضرب و جرح شهروندان خبر داد و اظهار کرد: نکته حائز اهمیت در پرونده مذکور این است که تمامی افراد دستگیر شده غیربومی و از استان‌های مختلف هستند و میانگین سنی آن‌ها نیز بین ۱۷ تا ۳۰ سال است و بیشتر آن‌ها برای اولین بار مرتکب جرم شده بودند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان پایین آمدن سن مجرمان به ویژه مجرمان خشن را زنگ خطری برای جامعه عنوان کرد و گفت: بایستی این موضوع به صورت ویژه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و از آسیب‌ها و زمینه‌های گرایش جوانان به سمت ارتکاب جرم جلوگیری کرد.

 

نظر شما