شناسهٔ خبر: 43442815 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

کاهش نرخ دلار در صرافی‌های بانکی

قیمت انواع ارز در معاملات امروز (دوشنبه) روندی کاهشی داشت، به طوری که دلار با افت ۳۵۰ تومانی در صرافی‌های بانکی به نرخ ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، صرافی‌های بانکی هر دلار را ۲۹ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری کردند و به قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان نیز فروختند.  

قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل معادل ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت خرید یورو ۳۴ هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شد.

در سامانه سنا نیز در روز کاری گذشته،  یورو به مبلغ میانگین ۳۵ هزار و ۷۸۰ تومان فروخته شد. دلار نیز با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۷۰۵ تومان به فروش رسید.

همچنین در سامانه نیما روز معاملاتی گذشته، قیمت فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۳۲ هزار و ۵۲۲  تومان و قیمت فروش حواله دلار نیز با ۲۶ هزار و ۲۹۶ تومان ثبت شد.

البته نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های بانکی و بازار متشکل ارزی متغییر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می کند.  

قیمت ارز در بازار طی روزهای ابتدایی هفته جاری با افزایش همراه شد و حتی بازار طلا و سکه را نیز تحت تاثیر قرار داد،  اما در بازار امروز شاهد کاهش قیمت دلار و یورو بودیم.

 

۰/۵ ( ۰ نظر )

نظر شما