شناسهٔ خبر: 43335409 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تجليل دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام از حماسه شهداي مدافع حرم در خان‌طومان

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی با تکریم یاد و حماسه شهدای خان طومان سوریه، نوشت: به نشانه احترام، تمام قد در مقابل پیکر پاک و مقدس آن‌ها می‌ایستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آقای محسن رضایی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: «بازگشت پرافتخار پیکر شهیدان عالی مقام، رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، محمود رادمهر و حسن رجایی فر از استان مازندران و شهید زکریا شیری از استان قزوین و شهید محمد سلمانیان از استان البرز و شهید مهدی نظری از استان خوزستان که با فداکاری خود در خان طومان و مناطق در حال منازعه مانع از نزدیک شدن داعش به مرز‌های ایران شدند را گرامی می‌داریم و تمام قد در مقابل پیکر پاک و مقدس آن‌ها می‌ایستیم“.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ” خان طومان یا همان شهرک 10000 نفره‌ای که با هجوم جنایتکاران تکفیری از سکنه و زندگی خالی شده بود، به جهت اشراف به شاهراه مواصلاتی اعزاز که حلب را به دمشق متصل می‌کرد نقطه استراتژیکی محسوب می‌شد که در سال 92 به تصرف جبهه النصره در آمد. خان طومان پس از آن به بارانداز تکفیری‌ها بدل گردید و نفرات و تجهیزات با تسلط بر این منطقه برای تکفیری‌ها ارسال می‌شد“.
آقای رضایی تاکید کرد: ”این نقطه حساس با عملیات غیور مردان مقاومت از جبهه النصره باز پس گرفته شد و پس از آن روحیه عوامل تکفیری و اربابانشان در هم خرد شد. این شکست آمریکا را به پیشنهاد مذاکره و آتش بس با طرف‌های درگیر کشاند.»

نظر شما