شناسهٔ خبر: 43333560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی مرکزی:

قرعه‌کشی بین ۵۲۰۰ واجد شرایط دریافت طرح اقدام ملی مسکن در اراک برگزار می‌شود

اراک- مرزبان، مدیرکل راه و شهرسازی مرکزی از برگزاری قرعه‌کشی بین پنج هزار و ۲۰۰ واجد شرایط دریافت طرح اقدام ملی مسکن در اراک خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمد مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از برگزاری قرعه کشی بین پنج هزار و ۲۰۰ واجد شرایط دریافت طرح اقدام ملی مسکن در اراک خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای طرح اقدام مسکن ملی اراک تعداد ۹ هزار و ۸۶۴ نفر ثبت نام کردند که پس از بررسی های صورت گرفته تعداد پنج هزار و ۲۰۰ نفر واجد شرایط برای انجام قرعه کشی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه امروز پس از پایان جلسه شورای اداری استان مراسم قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن در شهر اراک برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم سید علی آقا زاده، استاندار مرکزی و معاونین استاندار، نمایندگان مردم اراک و خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان حضور خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در ادامه بیان داشت: سهمیه ابلاغی اراک در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن دو هزار و ۶۷۵ واحد است که مراحل قرعه کشی آن انجام خواهد شد و بقیه افراد در مرحله دوم قرعه کشی می‌شوند و افرادی که امروز برنده می شوند باید ظرف مدت دو هفته نسبت به واریز مبلغ در بانک مسکن اقدام کنند.

گفتنی است که قرعه کشی امروز طرح اقدام مسکن ملی اراک برای زمین‌های دو نقطه کوی کوثر و انتهای خیابان هپکو خواهد بود.

نظر شما