شناسهٔ خبر: 4329928 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فلسطینیان کرانه باختری در حمایت از یمن و محکومیت متجاوزان به این کشور تجمع کردند

واحد مركزی خبر

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، شرکت‌کنندگان در تجمع، تجاوز به یمن را تلاشی برای منحرف کردن نگاه‌ها از مساله فلسطین و بهره‌برداری از اعراب برای خدمت به صهیونیسم جهانی خواندند

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، خالد الفقیه خبرنگار این شبکه در گزارشی از کرانه باختری همراه با پخش تصاویری از شرکت کنندگان در این تجمع که پلاکاردهایی حاوی برخی شعارها در حمایت از یمن و محکومیت متجاوزان به این کشور در دست داشتند، گفت: میدان المناره در رام الله شاهد برگزاری تجمعی در حمایت از ملت یمن در برابر حملات ظالمانه به فرماندهی عربستان سعودی بود. این تجمع به درخواست کمیته مردمی حمایت از یمن در فلسطین برگزار شد. شرکت کنندگان در آن بر حمایت خود از یمنی ها و پشتیبانی از آنها برای مقابله با تجاوزاتی که جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز در آن شرکت دارند، تاکید کردند.

عمر عساف فعال سیاسی فلسطینی گفت: این رژیم (عربستان) به جای آن که از مقاومت ملت یمن حمایت کند فقرای این کشور را هدف حمله قرار می دهد و انقلاب این کشور را سرکوب می کند، و این در حالیست که در سوریه از داعش و جبهه النصره حمایت می کند تا به نظام سوریه ضربه بزند.

در ادامه گزارش آمده است: شرکت کنندگان در این تجمع این نکته را که بخشی از خاک عربستان از سال هزار و نهصد و شصت و هفت تحت اشغال رژیم اشغالگر صهیونیستی است یادآوری کردند و از این که جنگنده های عربستان و دیگر کشورهای عربی برای بمباران مردم یمن به آنجا حمله می کنند، ابراز تعجب کردند.

عبدالعزیز بنی عوده عضو کمیته مردمی حمایت از مردم یمن گفت: برخی از جزایر عربستان در ورودی خلیج عقبه تحت اشغال است و ما انتظار داشتیم جنگنده های عربستان این جزایر را هدف حمله قرار دهند و آنها را بازپس بگیرند.

خبرنگار ادامه داد: شرکت کنندگان در تجمع حمایت از یمن تاکید کردند تجاوز به یمن صرفا تلاشی برای منحرف کردن نگاه ها از مسئله فلسطین و بهره برداری از اعراب برای خدمت به صهیونیسم جهانی است.

نظر شما