شناسهٔ خبر: 43224133 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

افزايش اهميت مناظره معاونان ترامپ و بايدن

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- در حالی که مساله سلامتی ترامپ بر انتخابات این کشور سایه انداخته است مناظره میان مایک پنس و کاملا هریس اهمیت دوچندانی یافته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری رویترز، در حالی که مساله سلامتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور سایه انداخته است مناظره روز چهارشنبه میان مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا و کاملا هریس، معاون جو بایدن رقیب ترامپ اهمیت دوچندانی یافته است.
این مناظره در سالت لیک سیتی و در میانه بیماری ترامپ برگزار می‌شود. اکنون فشار بر پنس که همیشه در سایه سنگین ترامپ محو بوده زیاد شده است. محبوبیت ترامپ 10 درصد کمتر از بایدن است. پنس باید نشان دهد می‌تواند در صورت لزوم به جای رئیس جمهور عمل کند.
وی در عین حال باید از عملکرد هفت ماهه دولت ترامپ در برخورد با کرونا دفاع کند که تا کنون بیش از 210 هزار آمریکایی را کشته است.
در نقطه مقابل، هریس که در هفته‌های اخیر از صحنه بیرون بوده است باید بتواند نشان دهد وی نیز در صورت لزوم قادر است سکان ریاست جمهوری را در دوره احتمالی بایدن 77 ساله به عهده بگیرد.
مناظره معاون‌ها معمولا اهمیت کمتری داشته و افراد کمتری شاهد آن هستند اما کریستوفر دوین، کارشناس دانشگاه دیتون گفت این مناظره متفاوت است.

نظر شما