شناسهٔ خبر: 43210607 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

سرلشکر سلامی: ارزشمندی و هویت سپاه به شهدا و پاسداران است، نه موشک و ساختمان‌ها

صاحب‌خبر -

شفقنا- فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه با شهدا و پاسدارهایش شناخته می شود نه با موشک‌ها و ساختمان‌هایش، ‌ گفت: موشک و ساختمان ارزش نیستند بلکه شهدا و پاسداران، ارزش‌ها و هویت سپاه هستند.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آستانه پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین همدانی، با حضور در منزل این شهید با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه، سردار «ابوالقاسم شریفی» مسئول ایثارگران کل سپاه و سردار «محمد رضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، فرمانده کل سپاه را همراهی کردند.

سلامی در این دیدار طی سخنانی شهید همدانی را شهیدی با شخصیت و خصوصیات بزرگ و فوق العاده برشمرد و گفت: سردار شهید همدانی فرمانده ای با گذشت، مهربان، اهل فکر، تدبیر و اخلاق مدار بود و هر شخصی که با او کار می‌کرد مجذوب اخلاق و رفتار و حالات او می‌شد.

وی بیان کرد: شهید همدانی به خاطر وسعت شخصیتی که داشت تمامی مسئولیت‌هایی که به او محول می‌شد را می‌پذیرفت و آثار و برکات زیادی در مسئولیت‌هایش از خود بر جای گذاشت که نقطه اوج فعالیت‌هایش در سوریه بروز کرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شخصیت‌ها هویت یک سازمان هستند، اظهار داشت: سپاه با شهدا و پاسدارها شناخته می‌شود نه با موشک‌ها و ساختمان‌هایش. موشک و ساختمان ارزش نیستند بلکه شهدا و پاسداران ارزش‌ها و هویت سپاه هستند.

سلامی،  شهید همدانی و سایر شهدا را یک نور واحد خواند که ظهورهای متفاوتی از یک حقیقت واحد هستند و فرقی بین آنها وجود ندارد.

در پایان این دیدار پس از قرائت مداحی توسط یکی از ذاکران اهل بیت، فرمانده کل سپاه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید همدانی تجلیل کرد.

نظر شما