شناسهٔ خبر: 43035314 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طعنه سنگین مورینیو به سولسشر و منچستریونایتد

ژوزه مورینیو در پاسخ به شوخی سولسشر با او که به اندازه‌گیری دروازه در بازی قبلی تاتنهام اشاره داشت، یونایتد و او را به وابسته بودن به ضربات پنالتی متهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل نیوکاسل فرصت را برای تسویه حساب با اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد مناسب دید که اخیراً به حرکت مورینیو در ایراد گرفتن از اندازه دروازه‌ها در بازی تیمش در لیگ اروپا طعنه زده بود.

 

 

مورینیو در پاسخ به سولسشر او و تیمش منچستریونایتد را به وابسته بودن به ضربات پنالتی متهم کرد و گفت سولسشر دوست دارد محوطه جریمه بزرگتر از آنی باشد که در حال حاضر هست.

 

سولسشر با اشاره به صحبتهای مورینیو بعد از دیدار تاتنهام در لیگ اروپا و انتقاد از اندازه دروازه ها، بعد از پیروزی 3-2 تیمش مقابل برایتون گفته بود: " شانس آوردیم ژوزه اینجا نیست که دروازه‌ها را اندازه بگیرد".

 

 

مورینیو بعد از تساوی تیمش مقابل نیوکاسل در پاسخ به طعنه سولسشر به این اشاره کرد که تیم او در مقابل یونایتد بارها با برخورد توپهای برایتون به تیر دروازه اش نجات پیدا کرد و گفت: " به نظرم اوله دیروز از اتفاقی که برای تیمش افتاد خیلی خوشحال شد و برای همین شوخی کرده بود. نه، تیرهای دروازه به نظر من خیلی هم درست هستند ولی تا جایی که متوجه شده ام اندازه تیر دروازه برای او مهم نیست. برای او اندازه محوطه جریمه مهم است".

 

ژوزه مورینیو در ادامه گفت: " سولسشر هیچوقت نمی‌پذیرد که در محوطه 17 قدم بازی کند و به نظرم ترجیح می‌دهد در محوطه 22 قدم بازی کند! اینطوری برایش بهتر است".

 

 

نظر شما