شناسهٔ خبر: 43032027 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

سردار سلامی: خورشید حقیقت پشت ابر نمی‌ماند

برای اینکه تحریف فرهنگ دفاع مقدس اتفاق نیفتد، بهتر است که همه فرماندهان و کسانی که در جنگ حضور داشتند، هر آنچه را به چشم دیدند، بازنویسی کنند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر حسین سلامی با اشاره به چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در پاسخ به این سؤال که چگونه می‌توانیم جلوی تحریف دفاع مقدس را بگیریم، گفت: همیشه کسانی وجود دارند، کلمات را از موضع خودشان جدا کنند.

وی افزود: داستان‌ها را به گونه دیگری تعریف و آن را بیان می‌کنند، برای اینکه نسل‌ها منحرف شود و افتخارات گذشته در پرده‌هایی از ابهام باقی بماند.
 
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: الحمدالله فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هنوز زنده هستند و سینه‌هایشان سرشار از خاطرات واقعی از آن دوران است.

سلامی تأکید کرد: برای اینکه تحریف فرهنگ دفاع مقدس اتفاق نیفتد، بهتر است که همه فرماندهان و کسانی که در جنگ حضور داشتند، هر آنچه به چشم دیدند را بازنویسی کنند.

جمع‌آوری خاطرات دفاع مقدس می تواند از تحریف جلوگیری کند
فرمانده کل سپاه افزود: این خاطرات وقتی جمع شود، می توانیم از تحریف‌ها جلوگیری کنیم ولی این واقعیت وجود دارد، جنگ بین واقعیت و مجاز، جنگ بین حق و باطل است، یعنی آن کسی می‌خواهد واقعیت مجازی بسازد و به جای واقعیت حقیقی آن را جا بیندازد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این داستان همیشه ادامه دارد، جنگ بین حق و باطل، جنگ بین تحریف و واقعیت است.

خورشید حقیقت پشت هیچ ابری نمی‌ماند
وی تأکید کرد: منحرف کردن هر واقعیتی از مسیر خود تحریف است و همیشه وجود دارد، اما خورشید حقیقت پشت هیچ ابری نمی ماند.

سلامی اظهار کرد: همان‌طور که حقیقت امام حسین(ع) هر روز که زمان می‌گذرد به رغم همه تلاش‌ها برای تحریف آن واقعه بزرگ، روشن و درخشان باقی ماند، دفاع مقدس هم همین‌طور باقی خواهد ماند.

سالروز شروع نبرد نابرابر رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، آغاز هفته‌ی دفاع مقدس است و مهم‌ترین خطری که  این دفاع ارزشمند را تهدید می‌کند، خطر تحریف است.
جهان نيوز

نظر شما