شناسهٔ خبر: 42992484 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ستاره ایرانی بین بازیکنانی که باید پیشرفت کنند

جهانبخش زیر ذره‌بین نشریه معتبر انگلیسی

نشریه تلگراف 5 بازیکن موفق در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر انگلیس و 5 بازیکن که باید پیشرفت کنند را نام برده که علیرضا جهانبخش در دسته دوم قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، هشت هفته از لیگ برتر انگلیس گذشته و نمی‌توان درباره شرایط بازیکنان نظر قطعی داد، اما تا همین هفته برخی ستاره‌ها در تیم جدیدشان عملکرد درخشانی داشته‌اند.

نشریه «تلگراف» انگلیس 5 بازیکن را به‌عنوان ستاره‌هایی که در تیم جدیدشان درخشان ظاهر شدند و 5 بازیکن که پایین‌تر از حد انتظار بوده‌اند، معرفی کرده است که علیرضا جهانبخش ستاره گرانقیمت ایرانی تیم برایتون در دسته دوم قرار دارد.

جهانبخش زیر ذره‌بین نشریه معتبر انگلیسی

جیمز مدیسون از لسترسیتی که از نوریچ‌سیتی خریداری شد، جورجینیو هافبک ناپولی که این فصل در چلسی حضور دارد، لوکاس توریرا هافبک اروگوئه‌ای سابق سامپدوریا که فصل جدید به آرسنال پیوسته، الکساندر میتروویچ مهاجم صربستانی فولام که پیش از این عضو نیوکاسل بود و عیسی دیوپ مدافع وستهم‌یونایتد که از تولوز به خدمت گرفته شده بازیکن‌هایی هستند که با نمایش‌های درخشان مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بازیکن‌هایی که انتظار می‌رفت عملکرد خوبی داشته باشند و باید پیشرفت کنند هم به این شرح هستند. فابینیو که در موناکو درخشید و این فصل لیورپولی شد، جک ویلشر که با اعتبار سال‌ها بازی در لیگ برتر از آرسنال راهی وستهم‌یونایتد شده، مکس مِیر که یکی از فوتبالیست‌های آینده‌دار آلمان بود اما مثل زمان حضورش در شالکه در کریستال‌پالاس عملکرد چشمگیری نداشته، فِرد هافبک برزیلی سابق شاختار که از بین مشتریان بزرگش منچستریونایتد را انتخاب کرد و در نهایت علیرضا جهانبخش که به‌عنوان آقای‌گل لیگ هلند از آلکمار با انتقالی 17 میلیون پوندی به برایتون پیوست.

تلگراف درباره جهانبخش نوشته است: برایتون رکورد 17 میلیون پوند برای به خدمت گرفتن جهانبخش را زد اما تا بازی هفته گذشته برابر وستهم‌یونایتد در ترکیب اصلی به میدان نرفته بود. جهانبخش در 27 بازی فصل گذشته در لیگ هلند 21 گل به ثمر رساند و می‌تواند به‌عنوان بال راست و چپ و همچنین در نقش شماره 10 بازی کند. تطبیق‌پذیری بازیکن را در معرض خطر قرار می‌دهد و همچنین علیرضا رقبای خوبی مثل پاسکال گروس، آنتونی ناکارت و سولی مارچ را در کنار خودش می‌بیند.

جهانبخش زیر ذره‌بین نشریه معتبر انگلیسی

نظر شما