شناسهٔ خبر: 42984043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

شاکری: باخت در جام‌حذفی را فراموش کردیم

برای قهرمانی و کسب سهمیه تا هفته آخر می‌جنگیم

مهاجم بلندقامت تیم پدیده مشهد به خبرورزشی گفت: همه دیدند که ما مقابل پرسپولیس در جام‌حذفی یکی از بهترین بازی‌های خودمان را ارائه دادیم و حتی به نظرم بهتر از پرسپولیس هم کار کردیم.

صاحب‌خبر -
شاکری: برای قهرمانی و کسب سهمیه تا هفته آخر می‌جنگیم
به گزارش خبرورزشی، یونس شاکری، مهاجم بلندقامت نیشابوری تیم پدیده مقابل سپیدرود یکی از بهترین بازی‌های خودش را انجام داد و دو گل منجر به پیروزی تیمش را به ثمر رساند.
* بعد از حذف از جام‌حذفی با روحیه خوبی مقابل تیم رشتی بازی کردید!
همه دیدند که ما مقابل پرسپولیس در جام‌حذفی یکی از بهترین بازی‌های خودمان را ارائه دادیم و حتی به نظرم بهتر از پرسپولیس هم کار کردیم و قادر بودیم در نود دقیقه و حتی وقت‌های تلف شده هم با پیروزی از زمین خارج شویم، اما به هر حال ما به حق خودمان نرسیدیم و وداع تلخی با جام‌حذفی داشتیم. بعد از باخت، سرمربی با بازیکنان صحبت کرد. ریکاوری خوبی به لحاظ روحی و شرایط فنی داشتیم از همین رو با شرایط فنی و روحی عالی به مصاف سپیدرود رفتیم و موفق شدیم بهترین بازی را ارائه داده و پیروز شویم.
* از دو گل خودت حرف بزن.
در کل نود دقیقه حاکم بر توپ و میدان بودیم و یکی از بهترین بازی‌های پدیده بود. اگر خوش‌شانس بودیم قادر بودیم بیشتر از دو گل به حریف بزنیم، اما به هر حال برای ما مهم بود که پیروز شویم و خوشبختانه به این هدف‌مان هم رسیدیم. در این بین قرعه به نام من خورد که تلاش بقیه بچه‌ها را کامل کنم و گل بزنم. دو پاسی که به من رسید عالی بود و من فقط توپ آخر را گل کردم و وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام دادم.
* و پدیده هنوز مدعی است!
تیم خوبی داریم و مانند نیم‌فصل اول فقط به خاطر تفاضل گل کمتر به جای صدر، دوم شدیم. ما حتماً برای قهرمانی می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم بهترین باشیم و با کادر فنی و بازیکنان خوب و هواداران خوبی که داریم این فصل کار‌های بزرگی را انجام می‌دهیم.

نظر شما