شناسهٔ خبر: 42982900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

حرف آخر| «بازنشسته‌ها» باز، نشسته‌اند

بازنشسته‌ها آن‌قدر تشنه خدمتند که با کمک تبصره‌های خاص همچنان روی صندلی قدرت نشسته‌اند و تکان نمی‌خورند.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛  قرار است بازنشسته‌ها تشریف ببرند منزل و جوان‌تر‌ها کار را در دست بگیرند. قرار که نه، این یک قانون است و همه باید آن را رعایت کنند، ولی خب فشار است که به این ور و آن ور می‌آورند و تماس است که می‌گیرند. چه لابی‌ها که انجام نمی‌شود تا چند روزی بیشتر بمانند و چه ملاقات‌هایی که در مجلس و این طرف و آن طرف نمی‌روند. بازنشسته‌ها آن‌قدر تشنه خدمتند که با کمک تبصره‌های خاص همچنان روی صندلی قدرت نشسته‌اند و تکان نمی‌خورند. حتی بعضی از آن‌ها حقوق هم نمی‌گیرند، اما آن تشنگی خدمت همچنان در وجودشان زبانه می‌کشد.
اصلاً کی‌روش بد، دستیارش بی‌تربیت، ما هم که اهل حمایت صنفی! اما شما فکر می‌کنید بعد از کی‌روش چه کسی سرمربی تیم ملی می‌شود؟ برانکو؟ نه‌خیر، اشتباه می‌کنید، ما این توان را داشتیم که بعد از ایویچ ناگهان به سمت جلال طالبی و بیژن ذوالفقارنسب رفتیم و در جام جهانی آن‌ها را روی نیمکت نشاندیم! بعد از کی‌روش هم معلوم است چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، بنشینید و تماشا کنید.
دلار گران می‌شود، جنس‌ها هم گران می‌شود و باشگاه‌های ما کلی بازیکن خارجی می‌خرند. دلار ارزان می‌شود دوباره جنس‌ها گران می‌شود و باشگاه‌ها بازیکن خارجی می‌خرند. این وسط من فقط آن‌هایی که می‌گفتند، چون دلار گران شده، جنس‌های ما هم گران شده را نمی‌فهمم. انصافاً قیمت خیار چقدر به دلار ربط دارد و اگر دارد پس چرا وقتی دلار ارزان شد، خیار گران‌تر شد؟!

نظر شما