شناسهٔ خبر: 4297135 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث-قدیمی | لینک خبر

ترافيك نيمه سنگين در كرج- چالوس و بارش باران در 16 استان

مثلث آنلاین: سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از بارش باران در 16 استان طی ساعات گذشته و ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج-چالوس خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از بارش باران در 16 استان طی ساعات گذشته و ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج-چالوس خبر داد.
سرهنگ رحمانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما (واحد مرکزی خبر) گفت: هم‌اکنون در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، ایلام، البرز، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، قم، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مرکزی، همدان و برخی محورها در تهران شاهد بارش باران هستیم.
وی به رانندگان در سفرهای نوروزی توصیه کرد با توجه به پیش بینی بارندگی در جاده‌های کشور طی سه روز آینده و لغزندگی جاده‌ها، با سرعت مطمئن حرکت کنند.
وی افزود: هم‌اکنون در محور کرج-چالوس (از سه‌راهی دیزین به سمت کندوان، از مرزن‌آباد تا دیزین و از سیاه‌بیشه تا پل زنگوله) ترافیک نیمه‌سنگین حاکم است.
رحمانی گفت: تردد انواع اتوبوس، کامیون تا اطلاع بعدی از تهران به آمل و بالعکس، و نیز تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 روز سه‌شنبه 11 فروردین تا ساعت 12 روز شنبه 15 فروردین از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
سرپرست مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز سه‌شنبه 11 فروردین تا ساعت 1 بامداد روز شنبه 15 فروردین از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع خواهد بود.
به گفته سرهنگ رحمانی، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 تا 24 روز سه‌شنبه 11 فروردین در محورهای نائین- خور، خور- طبس، نائین- دامغان و راور- دیهوک ممنوع است.
وی تصریح کرد: تردد انواع کامیون‌های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت 7 تا 24 روز جمعه 14 فروردین در محورهای اصلی استان بوشهر ممنوع و همچنین تردد این کامیون‌ها و تریلرها از ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 12 فروردین تا ساعت 24 روز شنبه 15 فروردین در محورهای اصلی استان اصفهان ممنوع خواهد بود.

نظر شما