شناسهٔ خبر: 42970135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

باقی مانده از جنگ جهانی در آزادی

برو طبقه دوم، دعوا طبقه اوله!

دقایقی قبل از شروع بازی تعداد زیادی از هواداران دو تیم که بلیت تهیه کرده بودند، قصد ورود به جایگاه‌های طبقه اول را داشتند که با ممانعت و برخورد مأموران مواجه شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرورزشی،  دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر که با پیروزی پرگل تیم تهرانی پایان یافت، حواشی زیادی به همراه داشت. نبردی که بیشتر شبیه جنگ بود، جنگ ستارگان درون زمین بازی و جنگ هواداران روی سکو‌های آزادی...
با بلیت هم راه نمی‌دادند
دقایقی قبل از شروع بازی تعداد زیادی از هواداران دو تیم که بلیت تهیه کرده بودند، قصد ورود به جایگاه‌های طبقه اول را داشتند که با ممانعت و برخورد مأموران مواجه شدند. آن‌ها به شدت به این موضوع اعتراض داشتند، اما در نهایت اجازه ورود به هیچ‌کدام از آن‌ها داده نشد و مجبور شدند بازی را از طبقه دوم ورزشگاه آزادی ببینند.
سر‌های شکسته
تعداد زیادی از هواداران دو تیم از جنگ داخل استادیوم جان سالم به در نبردند. با پایان بازی در نیمه اول به مرور شاهد این بودیم که هواداران مجروح و با سر‌های شکسته ورزشگاه را ترک می‌کردند. سعی کردیم با چند نفر از آن‌ها درباره اتفاقات داخل استادیوم صحبت کنیم که به دلیل حال روحی بسیار بدشان حاضر به مصاحبه نشدند.
همه چیز را شکستند
هواداران تبریزی در پایان مسابقه به میله‌ها و داربست‌های ورزشگاه هم رحم نکردند. آن‌ها که از باخت تیم‌شان مقابل استقلال بسیار عصبانی بودند، صندلی‌ها را از جا درمی‌آوردند و با میله‌ها به جان همه چیز افتاده بودند و هر چیزی سر راه‌شان بود را می‌شکستند.

نظر شما