شناسهٔ خبر: 42943062 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

سقوط هواپیما اوکراین / 20 تن کشته شدند + عکس

فارس

منابع خبری از سقوط یک هواپیمای آنتونوف-۲۶ در نزدیکی شهر «چوگویف» در منطقه خارکوف اوکراین خبر می‌دهند. وزارت کشور اوکراین گزارش داد که این هواپیمای نظامی آموزشی ۲۳ سرنشین داشته که در این سقوط ۲۰ نفر کشته شده و ۲ نفر نیز به شدت مجروح شده‌اند.

صاحب‌خبر -

یک هواپیمای آنتونوف-26 که برای حمل و نقل استفاده می‌شده است عصر جمعه در منطقه خارکوف اوکراین سقوط کرد.
منابع خبری از سقوط یک هواپیمای آنتونوف-26 در نزدیکی شهر «چوگویف» در منطقه خارکوف اوکراین خبر می‌دهند.
بر اساس گفته فرماندهی نیروی هوایی اوکراین، این حادثه کشته و مجروح داشته اما هنوز تعداد دقیق آن اعلام نشده است.
وزارت کشور اوکراین گزارش داد که این هواپیمای نظامی آموزشی 23 سرنشین داشته که در این سقوط 20 نفر کشته شده و 2 نفر نیز به شدت مجروح شده‌اند.
رماندار منطقه خارکوف اعلام کرده که این هواپیما 28 سرنشین داشته که در این حادثه 22 نفر کشته شده، 2 نفر نجات یافته و سرنوشت 4 نفر نیز هنوز نامعلوم است.
«ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین اعلام کرده که از محل وقوع حادثه بادید خواهد کرد.
یک کمیته ویژه درباره این حادثه در اوکراین تشکیل خواهد شد

منبع: فارس
تصویب یارانه جدید برای مردم : هر ایرانی چند تومان می گیرد؟ سکه بخریم یا سهام بورس؟ + راه دقیق برای پول دار شدن ساره بیات عروس شد / شازده داماد کیست؟ + عکس های دیده نشده و فیلم ازدواج سحر قریشی با بازیگر نقش بهتاش! عصبانیت شدید شیلا خداداد از رضا رشید پور +فیلم قیمت خودرو در بازار منفجر شد / خیز پراید برای ۱۴۰ میلیون تومان پرداخت یارانه نقدی 120 هزارتومانی به مردم قطعی شد+جزئیات جدید ازدواج چندش آور یک زن متاهل با حیوان! + عکس های عاشقانه فیلم لو رفته از مریم معصومی + عکس لیندا کیانی 40 ساله شد / تولد لاکچری لیندا کیانی + عکس عكس خاص اشكان خطيبي عكس ديده نشده الناز شاكردوست در كنار آقاي كارگردان

برچسب‌ها:

نظر شما