شناسهٔ خبر: 42933845 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

وضعیت ترافیک و آب و هوا

وضعیت آب و هوا در هفته روز آینده/ بارش پراکنده در برخی استان‌های کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه برای سه روز آینده بارش پراکنده در بعضی استان های کشور پیش بینی می شود از وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک در شمال غرب و غرب کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا، گفت: طی دو روز آینده برای استان های مازندران و شرق گیلان افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود همچنین یک شنبه(۶ مهر) در مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش باران رخ خواهد داد.

او ادامه داد: دوشنبه (۷ مهر) ضمن تقویت بارش در مازندران، گستره بارش به استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و دامنه های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان نیز کشیده خواهد شد.

به گفته ضیاییان برای سه شنبه (۸ مهر) در غالب مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام انتظار می رود.

وضعیت آب و هوای کشور در مهر 99,اخبار اجتماعی,خبرهای اجتماعی,وضعیت ترافیک و آب و هوا

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۶ و ۷ مهر) در شمال غرب و غرب کشور وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

ضیاییان در پایان در مورد وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد:آسمان تهران فردا (۵ مهر ماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز یک شنبه(۶ مهرماه) کمی ابری، گاهی نیمه ابری همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

نظر شما