شناسهٔ خبر: 42892369 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ورزشت| خبرهای ۲۰ سال بعد (قسمت ۲)

ستون طنز روزانه میلاد سازمند در روزنامه خبرورزشی

صاحب‌خبر -

فرض کنید سوار بر ماشین زمان شده‌اید و این قسمت از روزنامه که می‌خوانید، متعلق به ۲۰ سال بعد، یعنی تیرماه سال ۱۴۱۷ باشد! اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مهم‌ترین اخبار ورزشی آن روزها، به شرح زیر است:

* شرکت‌های نایکی، آدیداس، پوما و سایر دوستان و آشنایان، با انتشار یک اعلامیه تحریمِ اورجینال، ضمن همدردی با بازماندگان آن محروم! به قرائت یک فاجعه برای ورزش ایران پرداختند.

* تساوی تیم ملی فوتبال ایران در اولین مسابقه از جام جهانی ۲۰۳۸ بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشت. خبرگزاری بی‌بی‌سی با انتشار عکس بازیکنان تیم ملی با دمپایی نوشت: «تساوی ایران و سیرالئون، بار دیگر نشان داد ایران قدرت اول آسیاست!»

* هدایت‌الله ممبینی مسئول بازاریابی فدراسیون در رابطه با تهیه البسه تیم ملی فوتبال گفت: قرارداد خرید البسه تیم ملی با یکی از مغازه‌های سیداسماعیل تهران بسته شده و بازیکنان تیم ملی از بازی دوم صاحب لباس خواهند شد! قرار بود برای حمایت از انقراض آب‌ و برق ایرانی، طراحی لباس‌ها به صورت براق انجام شود ولی چون زمان کافی نداشتیم، فیفا مخالفت کرد!

* محمدرضا ساکت مدیر واردات فدراسیون، گفت: لوازم یدکی لاندری و همچنین آب و برق جزو کالاهای لوکس به حساب می‌آیند و ورودشان به کشور ممنوع است! بنابراین تعمیر لاندری و شستشوی لباس‌ها فعلاً امکان‌پذیر نیست و ما مجبوریم تیم‌های نوجوانان و جوانان را به صورت لخت به مسابقات اعزام کنیم!

* بالاخره بعد از ۲۰ سال، فدراسیون فوتبال موفق شد مطالبات معوقه خود را از فیفا بگیرد! این مطالبات مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و قرار است فدراسیون با این پول، به واردات آهن بپردازد!

* سردار سرلشکر امیرِ سپهبد، رئیس فدراسیون فوتبال، ضمن تمجید از شرایط حاکم بر فوتبال ایران، از برقراری حکومتِ مصاحبه‌ای در فوتبال خبر داد و اعلام کرد از این پس هیچ‌کس حق مصاحبه علیه عوامل زحمتکش فدراسیون، سرمربی، مربی و حتی تدارکات تیم ملی را ندارد.

بخش اول این طنز را اینجا بخوانید.

نظر شما