شناسهٔ خبر: 42884944 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بیان کرد؛

حضور رئيس جمهور در جلسه راي اعتماد؛ تابع مصوبات ستاد کرونا

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور برای حضور در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت در مجلس، تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای حسینعلی امیری امروز در حاشیه جلسه هیئت وزیران افزود: اگر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بر حضور رییس جمهور در جلسه رای اعتماد باشد ایشان شرکت می‌کنند و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا نظر دیگری داشته باشد، رئیس جمهور مقید است که از مصوبات ستاد تبعیت کند و اینکه رئیس جمهور در این جلسه به صورت ویدیوکنفرانس شرکت کند بستگی به توافق ما با مجلس شورای اسلامی دارد.
وی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم از جهت شرکت رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به شکل ویدئوکنفرانس مشکلی وجود داشته باشد، اما این موضوع بستگی به توافق دولت و مجلس شورای اسلامی دارد.
اقای امیری در خصوص وضعیت فعلی وزارت صمت افزود: بخش‌های قابل توجهی از موضوعاتی که به کالا‌های اساسی و نیازمندی‌های مردم در بخش تولید، صنعت و معدن مربوط می‌شود به ویژه در سال جهش تولید که رهبر انقلاب اسلامی نامگذاری کرده اند با تلاش وزارت صمت امکانپذیر است.
وی اضافه کرد: قطعا رای بالا به علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت میتواند وی را در انجام وظایفش دلگرم‌تر کند و از عهده مشکلاتی که حل آن‌ها بستگی به وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد، بر آید.

نظر شما