شناسهٔ خبر: 42853535 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مراغه‌چیان: اگر آن زمین‌ها دست من بود به امثال حجازی و مظلومی می‌دادم

شاهرخ به پرسپولیس رفت، چون پرسپولیسی بود!

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: همه می‌دانند که شاهرخ بیانی یک پرسپولیسی است که در استقلال بازی می‌کرد. او به خاطر یک قطعه زمین استقلال را رها کرد و به پرسپولیس رفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرورزشی، سعید مراغه‌چیان کاپیتان اسبق استقلال نسبت به صحبت‌های شاهرخ بیانی هافبک پیشین این تیم در یک شبکه ماهواره‌ای واکنش نشان داد. این گفت‌وگو را بخوانید.
صحبت‌های شاهرخ بیانی را شنیدید؟
بله، واقعاً متأسف شدم. شاهرخ یک بار قبلاً هم این حرف‌ها را زده بود و وقتی با من رودررو شد شروع کرد به عذرخواهی و حرف‌هایش را پس گرفت، ولی حالا دوباره آمده و حرف‌هایش را تکرار کرده است. شاید حالش خوب نبوده که آن حرف‌ها را زده وگرنه هیچ کس این حرف‌ها را باور نمی‌کند.
شاهرخ گفته استقلال یا جای من بود یا جای مراغه‌چیان و مسئولان باشگاه هم مراغه‌چیان را انتخاب کردند!
شاهرخ در حدی نبود که خودش را با من مقایسه کند. او آن زمان تبدیل به یک بازیکن معمولی شده بود و در اندازه‌ای نبود که درباره من برای باشگاه شرط بگذارد. این حرف‌ها خنده‌دار است.
پس چرا شاهرخ بیانی به پرسپولیس رفت؟ خودش بحث زمین‌های اهدایی را مطرح کرده است!
شاهرخ به پرسپولیس رفت، چون پرسپولیسی بود. همه می‌دانند که شاهرخ بیانی یک پرسپولیسی است که در استقلال بازی می‌کرد. او به خاطر یک قطعه زمین استقلال را رها کرد و به پرسپولیس رفت و شنیدم که حتی پرسپولیس هم به او زمین نداد. واقعاً نمی‌دانم چرا او دوباره اتهاماتی را به من وادار کرده و حق شکایت را برای خودم محفوظ می‌دانم چرا که به من تهمت زده است. حیف شاهین بیانی که اینقدر آقا و بامعرفت است، اما شاهرخ به دوستان خودش اتهام می‌زند و بی‌اخلاقی می‌کند. شاهرخ حتی یک دوست هم برای خودش ندارد و با همه قهر کرده است چرا که از لحاظ اخلاقی با اکثر همبازیانش زاویه دارد.
قضیه این زمین‌ها چیست که شاهرخ ادعا کرده است؟
ببینید شخصی به نام آقای بهلولی این زمین‌ها را به پرسپولیسی‌ها اهدا کرد. در این بین چند قطعه زمین هم به چند استقلالی داده شد. به خدا قسم من نفر آخری بودم که زمین گرفتم و آن را هم به یک نیازمند اهدا کردم. من چه‌کاره بودم که به شاهرخ زمین بدهم؟ مگر این زمین‌ها ارث پدری من بود؟ من هم یک بازیکن بودم و یک زمین گرفتم، همان‌طور که بعضی‌ها گرفتند. اگر دست من بود که اول به حجازی‌ها، مظلومی‌ها، نعلچگر‌ها و... می‌دادم و شاهرخ بیانی بین آن‌ها محلی از اعراب نداشت. آقای علی قاضی‌شعار مشاور بهلولی بود. او شاهد است که من اصلاً کاره‌ای نبودم. اصلاً چرا از خود علی‌آقای پروین نمی‌پرسید؟ این زمین‌ها به پرسپولیسی‌ها اهدا شد و شاهرخ هم وقتی دید جریان این‌طوری است استقلال را رها کرد و به پرسپولیس رفت تا زمین بگیرد. این را خودش هم بار‌ها گفته است که به خاطر زمین به پرسپولیس رفت. حالا آمده و می‌گوید به خاطر مراغه‌چیان به پرسپولیس رفتم؟ همان‌طور که گفتم شاهرخ یک پرسپولیسی بود و به تیمی رفت که به آن علاقه داشت.
اصلاً چرا شاهرخ بیانی علیه شما مصاحبه کرد؟‌
نمی‌دانم. یادم می‌آید او را یک بار از باشگاه اخراج کردند، اما آمد آنقدر عذرخواهی کرد و از من خواست که اجازه ندهم اخراجش کنند و مانع این کار شدم. حالا چرا رفته و در آن شبکه ماهواره‌ای علیه من صحبت کرده، برایم عجیب است. اگر هم کسی می‌خواهد واقعیت‌ها درباره این ماجرا‌ها را بداند با آقای کردنوری که سرپرست باشگاه بود، صحبت کند. نمی‌شود که هم من دروغ بگویم هم آقای کردنوری و هم آقای پروین و فقط شاهرخ راست بگوید. دیگر ترجیح می‌دهم درباره او حرف نزنم و اگر لازم ببینم به خاطر اتهامات نادرستی که علیه من در یک شبکه ماهواره‌ای زده شکایت می‌کنم.

نظر شما