شناسهٔ خبر: 42832514 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

قلعه‌نویی: گل‌گهر از چیزی که متصور بودیم، خیلی خیلی بالاتر بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌گهر هزار درصد فرق کرده است و از چیزی که متصور بودیم، خیلی خیلی بالاتر بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت: به خاطر نجابت مردم استان کرمان و مهمان‌نوازی آن‌ها تشکر می‌کنم که همه جوره به ما محبت داشتند. این رسم مهمان‌نوازی است که کسی کنار مهمان خود می‌نشیند. این نکته بدی نیست. درخصوص بازی هم می‌گویم که گل‌گهر هزار درصد فرق کرده است و از چیزی که متصور بودیم، خیلی خیلی بالاتر بود.
وی این مسابقه را دیداری سخت دانست و گفت: خدا را شکر می‌کنیم که به پیروزی رسیدیم. معمولاً من شب‌های بازی کمی دغدغه دارم. وقتی استاد جلالی در چهار روز اینقدر تحول ایجاد می‌کند، ببینید اگر چند هفته در تیم بماند چقدر تأثیرگذار خواهد بود.
سرمربی سپاهان با گلایه از زمین ورزشگاه امام علی (ع) تصریح کرد: از جواهری (مدیرعامل باشگاه گل‌گهر) می‌خواهم به این زمین رسیدگی کند. چون این زمین، بی‌کیفیت‌ترین زمینی بود که روی آن بازی کردیم. رنگ چمن سبز بود، اما، چون می‌دانم تیم‌های جلالی روی زمین بازی می‌کنند، فکر می‌کنم این تیم بعد‌ها در انتقال توپ در این زمین با مشکل مواجه می‌شود.
قلعه‌نویی با بیان اینکه تیمش می‌توانست در نیمه نخست به گل‌های بیشتری برسد، خاطرنشان کرد: در شروع نیمه دوم خوب بودیم، تا دقایقی که در وسط زمین، شروع به لو دادن توپ کردیم و همین باعث شد گل‌گهر به ما فشار بیاورد. این تیم چند ضربه هم به سمت دروازه ما زد که ضربه بایرامی از بالای دروازه ما به بیرون رفت. در سایر صحنه‌ها، لایه‌های دفاعی ما خیلی خوب عمل کرد، اما ایراد ما این بود در دقایقی که فضا داشتیم، هافبک‌های ما زیاد توپ لو دادند. این پیروزی از لحاظ کلین‌شیت و تفاضل گل برای ما خیلی خوب بود.

نظر شما