شناسهٔ خبر: 4272965 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

عراقچي:

گفت و گو در موارد اختلافي هنوز ادامه دارد/ نشست با وزيران 1+5 احتمالا روز يکشنبه

موج - معاون وزير خارجه گفت: بعضي از موضوعات وجود دارد که هنوز اختلافات درباره آنها باقي مانده و تلاش مي‌کنيم که ديدگاه‌ها را به يکديگر نزديک کنيم.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، سيد عباس عراقچي عضو ارشد تيم مذاکره کننده هسته‌اي دقايقي قبل در جمع خبرنگاران با بيان اينکه امروز مذاکرات بسيار فشرده‌اي در سطوح مختلف بين ما، آمريکايي‌ها و اروپايي‌ها جريان داشت،‌گفت: به هر حال بعضي از موضوعات وجود دارد که هنوز اختلافات درباره آنها باقي مانده و تلاش مي‌کنيم که ديدگاه‌ها را به يکديگر نزديک کنيم.
وي افزود: اميدواريم در روزهاي آينده اين اتفاق بيفتد.
معاون ظريف در خصوص اينکه امروز آقاي ظريف خيلي عصباني بود نيز گفت: مذاکرات سختي در جريان است، نفس گير است و گاهي اوقات پرتنش مي‌شود. طبيعي است که در شرايط مختلف روحيات مختلفي وجود داشته باشد، ولي ما اميدوار هستيم.
عباس عراقچي در پاسخ به اين سؤال که آيا تا پايان مهلت تعيين شده به نتيجه مي‌رسيم؟ عنوان کرد:‌ اميدوار هستيم و تا آخرين لحظه مهلت در لوزان خواهيم بود و تلاش خود را خواهيم کرد و بقيه با خداوند است.
عضو ارشد مذاکره کننده هسته اي همچنين گفت که احتمالا روز يکشنبه نشستي در سطح وزرا در لوزان برگزار خواهد شد و در صورتي که لزومي به برگزاري نشست جمع بندي باشد به مقر سازمان ملل در ژنو خواهيم رفت.

نظر شما