شناسهٔ خبر: 42716233 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

استقلال – الشرطه عراق| شروع پر قدرت پسران آبی پوش در آسیا حاج محمد: استقلال اگر مساوی کند موقعیتش خراب می شود هشدار جدی سرمربی الدحیل قبل از رویارویی با پرسپولیس

صاحب‌خبر -

شفقنا  – دو تیم استقلال ایران و الشرطه عراق امشب در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم خلیفه در دیداری که حکم مرگ و زندگی را دارد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این اولین بازی استقلال پس از استراحت در دو دیدار به علت کناره گیری تیم الوحده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که در شرایط کرونایی برگزار می شود می باشد.

به گزارش شفقنا ورزشی در صورتی که استقلال امشب موفق شود الشرطه را شکست دهد صعود خود به دور بعدی مسابقات را تضمین خواهد کرد و روز چهارشنبه برای جنگ صدرنشینی با الاهلی عربستان دیدار می‌کند. آبی ها به دنبال کسب ستاره سوم هستند.

بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید. در آن بازی استقلال با گل به خودی بازیکن الشرطه از حریف پیش افتاد اما یک پنالتی برای تیم عراقی بازی را به تساوی کشاند.

 در گروهی که الاهلی عربستان با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد، الشرطه با ۴ امتیاز تیم دوم جدول است و استقلال یک امتیازی در رده سوم قرار دارد.

آبی ها به علت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستند بازیکنان تازه به خدمت گرفته خود را وارد لیست آسیایی کنند.امری که به نظر می رسد ممکن است تا مراحل پایانی هم گریبان گیر استقلال شود.حالا با حفظ شاکله اصلی به قطر سفر کرده اند اما سیاوش یزدانی به علت مصدومیت این دیدار را به طور قطعی از دست داده است.علی کریمی که دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شده است به نظر می رسد به علت عدم هماهنگی و نداشتن تمرین کافی، این دیدار را از دست دهد.نکته قابل تامل، اضافه نشدن محسن کریمی پس از رفع مصدومیت به جمع آبی پوشان است.

پس از حذف الوحده توسط AFC از جدول این گروه و برگزاری دو دیدار بین الاهلی عربستان و الشرطه عراق تغییرات زیادی حاصل شد.پسرانِ آبی برای صعود از دور گروهی باید از دیدار یکشنبه شب با امتیاز خارج شوند.شکست در این دیدار به منزله حذف آبی ها از رقابت ها خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر الشرطه عراق:

حسین حسینی، وریا غفوری، عارف غلامی، محمد دانشگر، هروویه میلیچ، فرشید باقری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

این اولین تجربه سرمربی گری مجید نامجو مطلق و البته سخت ترین آن در تیم استقلال است که احتمال استفاده از آرایش ۲-۴-۴ محتمل تر از سایر ترکیب ها است.

منبع:شفقنا ورزشی

خبرهای داغ دیگر:

حاج محمد: استقلال اگر مساوی کند موقعیتش خراب می شود

هشدار جدی سرمربی الدحیل قبل از رویارویی با پرسپولیس

نظر شما