شناسهٔ خبر: 42712772 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رییس هیئت افتاء اهل سنت استان بوشهر در گفتگو با تقریب:

هدف از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی است

رییس هئیت افتاء اهل سنت استان بوشهر اظهار داشت: هدف از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ایجاد اختلاف و تشتت بین فرقه های مذاهب اسلامی است، امت اسلام باید با هوشیاری و اقدامات دقیق سیلی محکمی به کسانی که اقدام به چنین توافقات ننگین زده اند، بزند تا با همدلی تمام همت خود را بر رفع مشکلات امت اسلامی قرار دهند.

صاحب‌خبر -
شیخ خلیل افرا رییس هئیت افتاء اهل سنت استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب پیرامون توافق اخیر کشورهای امارت و بحرین با رژیم صهیونیستی در ایجاد عادی سازی روابط، گفت: توافقات اخیر قطعا با اهداف خاص و دقیق در ایجاد اختلاف بین امت اسلامی صورت گرفته است که مطمئنا با سیلی کشورهای اسلامی روبرو خواهند شد؛ این اقدام شنیع ، غیر شرعی و خلاف سنت رسول الله و اهل بیت(ع) است.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت تصریح کرد: امت اسلام باید با اتحاد و انسجام تمام نقاط ضعف خود را تقویت کند، اگر کشوری اسلامی دارای مشکلات سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی است با همت و همراهی همدیگر باید آن را به قدرت و استقلال برسانند، شکی نیست که چنین حمایت هایی باعث اخوت و نزدیکی خواهد شد و از آسیب هایی که ممکن است موجب تفرقه شود جلوگیری خواهد کرد.

امام جمعه موقت شهر کنگان ادامه داد: امروز می توان ضعف زیربار رفتن این توافقات را در ذلت و خواری زمامداران کشورهای اسلامی مشاهده نمود، کسانی که برای حفظ جان و تخت خود به جای توکل به خدای متعال به خلق خداوند روی آورده اند نشان از ضعف در خداشناسی است.

وی در پایان عنوان کرد: نگاه به حمایت از سوی دشمنان اسلام و قرآن بسیار سخیف است، آنان به اشتباه استواری و پیروزی را در حمایت های باطل دشمنان اسلام دنبال می کنند که خیالی پوچ و باطل است، قرآن کریم بسیار امت اسلامی را در ارتباط با برقرار کردن با دشمنان اسلام و مسلمین نهی کرده است.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما