شناسهٔ خبر: 42612604 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

رهبر انصارالله یمن: در مرحله خطرناک انحراف تحت رهبری رژیم های سعودی و امارات به سر می بریم

صاحب‌خبر -

شفقنا- رهبر انصارالله یمن گفت: عربستان وامارات حامل پرچم نفاق و وفاداری و وابستگی به دشمنان امت اسلامی هستند و نقش تخریبی را در آن ایفا می کنند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از المسیره، عبدالملک حوثی با اشاره به این موضوع گفت: ما در مرحله خطرناکی به سر می بریم زیرا در مرحله انحرافی به سر می بریم که توسط دو رژیم سعودی و اماراتی هدایت می شود.

حوثی با اشاره به اینکه دو رژیم سعودی و امارات در منطقه تخریبی هستند و در کنار دشمنان ایستاده اند، اظهار کرد: در منطقه به مرحله ای رسیده ایم که درآن برخی از رژیم هایش با دشمنان علیه حفظ مقدسات ایستاده اند.

وی با بیان اینکه رژیم های سعودی، امارات و آل خلیفه آماده اجرای هر توطئه ای علیه منطقه هستند، ابراز کرد: دو رژیم سعودی و امارات و امثال آنها خطری برای امت هستند . رژیم های سعودی، اماراتی و آل خلیفه از ایستادن با دشمنان امت در هر توطئه ای هرگز دریغ نخواهند کرد.

رهبر انصاراالله تصریح کرد:این رژیم ها به سطح عجیبی از مزدوری رسیده اند به طوری که به آمریکا برای اجرای نقشه هایشان پول می دهند. آنچه در به اصطلاح «اتحادیه عرب»برای فلسطینی ها رخ داد، تعجب آور نبود و بیشتر از این هم پیش بینی می شود. مسیر انحراف کنونی این رژیم ها بسیار خطرناک است زیرا برای ترویج عادی سازی روابط با اسرائیل و قانع کردن امت اسلامی تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: رژیم های سعودی، امارات و آل خلیفه مزدور و خائن و وابسته به دشمنان هستند و تعامل با آنها جنایت و خیانت است. بدون شک این رژیم ها شکست خواهند خورد و آمریکایی ها و اسرائیلی ها آنها را به استثمار خواهند گرفت. فرزندان امت اسلامی باید به منظور عدم سرسپردگی و تاثیر پذیری از دشمنان از آگاهی بالایی برخودار باشند.

عبدالملک حوثی افزود: تجاوزی که ائتلاف سعودی و اماراتی اجرا می کنند، در راستای منافع آمریکا  و اسرائیل و با معامله قرن در ارتباط است. این دو رژیم همچنین در جنگ اقتصادی علیه لبنان هم دست دارند و دستورات آمریکا را در این خصوص اجرا می کنند.

 

نظر شما